Bufet Ramadan 2023 | Dorsett Hartamas Kuala Lumpur

Masih tercari-cari lokasi berbuka puasa dengan rakan-rakan atau keluarga? Cari bufet yang ada kelainan? Haaa jom Sally kongsikan korang tawaran bufet Ramadan di Dorsett Hartamas Kuala Lumpur.

Dorsett Hartamas Kuala Lumpur mengambil kegembiraan dan menjemput tetamu dalam perjalanan epik melalui Semenanjung untuk menemui semula citarasa klasik dan nostalgia di Table Talk with Santapan Muhibbah yang boleh didapati setiap hari dari 27 Mac hingga 20 April 2023 dari 6.30 petang hingga 10.00 malam, berharga RM138nett (Dewasa), RM98nett (Warga Emas 60 tahun ke atas) dan RM68 bersih (Kanak-kanak 6-12 tahun).

Tidak ketinggalan juga persembahan "Sade Malaysia", Zur Eda & Bertiga Band setiap hari antara jam 7.30 malam hingga 9.30 malam.



Menu-menu ini akan berubah sepanjang Ramadan agar pengunjung dapat merasai lebih banyak menu menarik. Jujur kata Sally memang berpuas hati sangat dengan semua menu masakan Melayu di Dorsett Hartamas Kuala Lumpur, terutama sekali Daging Salai Masak Lemak Cili Api sebab memang cukup rasa, cukup lemak...pendek kata cukup daripada segala segi. Berbaloi!









Menu lain yang pasti memikat selera adalah aneka salad, aneka kerabu, sup, menu BBQ, Murtabak Ayam dan Daging, aneka menu gorengan (Samosa, Goreng Pisang, Cekodok, Cempedak, Keledek, Ubi Keladi, Kurma Goreng, Popia Goreng). Tidak dilupakan juga pelbagai variasi pencuci mulut serta minuman yang turut disediakan sebagai pelengkap kepada seleksi bufet Ramadan kita.







Untuk tempahan di Table Talk, sila hubungi +60 12 6883 043 atau e-mel fnb.hartamas@dorsetthotels.com.

Post a Comment

1 Comments

  1. Sana sini meriah dengan Buffet Ramadhan sekarang nie kan. Semuanya sedap-sedap belaka..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!