AEON Goal Bonanza, Meriahkan Musim Piala Dunia.

Fuhhh! Diam tak diam, musim yang paling ditunggu-tunggu oleh peminat bola sepak kini kembali. Musim apa? Semestinya demam Piala Dunia, dan di AEON semestinya sarat dengan pelbagai aktiviti dan promosi yang menarik sempena kempen AEON Goal Bonanza.



Bermula 15hb hingga 25hb November 2022 ini, pelbagai aktiviti akan diadakan di AEON Goal Bonanza, dan kita berpeluang untuk memenangi pelbagai barangan rasmi Piala Dunia yang ekslusif. Semestinya ada dijual juga pelbagai pilihan barangan pasukan bola kegemaran kita. Jadi jangan lepaskan peluang keemasan ini!!



Tak cukup menarik?

Haaa! Ada lagi okay! Jangan lepaskan peluang untuk menyaksikan perlawanan bola sepak antara England dan Iran bersama Lagenda Bola Sepak England, Robbie Fowler di AEON Mall Tebrau City, Johor pada 21hb Nov ini.



Bukan rakyat Johor? Jangan la bersedih sebab Robbie Fowler akan hadir ke AEON MALL Ipoh Klebang pada 20hb Nov dan AEON MALL Shah Alam pada 22hb Nov untuk sesi ramah mesra bersama penyokong dan peminat. Nanti boleh la kita menonton perlawanan antara England dan Iran secara live bersama Robbie Fowler tersebut. Haaaa teruja tak?



Jadi, kepada peminat bola sepak dan juga Piala Dunia, jom sama-sama kita meriahkan AEON Goal Bonanza. Mana tau kot bernasib baik nak memenangi Pass VIP Robbie Fowler dengan pembelian RM580 (bukan ahli AEON) dan RM480 (AEON members/AmBank Credit Card).

Jumpa di AEON!

Post a Comment

1 Comments

  1. Peminat bola sepak macam husband kita dia excited dah nak pergi

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!