LuLu 11.11 Big Sale Berlangsung Dari 11-14 November

LuLu 11.11 Big Sale




Bercakap pasal LuLu, kita memang dah sedia maklum yang LuLu memang terkenal dengan kebersihan, ruang membeli-belah yang luas, selesa dan harganya yang terbaik. Sally memang akan ke LuLu jika berkesempatan untuk membeli barangan segar untuk kegunaan di rumah. Jadi bila dapat tahu yang ada tawaran 11.11 Big Sale berlangsung 11 - 14 November 2021.







Tawaran LuLu 11.11 Big Sale akan berlangsung di semua cawangan LuLu Hypermarket di Malaysia (Persiaran CapSquare di Kuala Lumpur, 1Shamelin Mall, Setia Alam dan LuLu Grocer di Amerin Mall, Seri Kembangan dan juga boleh beli SECARA ONLINE di platform beli-belah dalam talian luluhypermarket.com)











Bersama-sama dengan Tawaran LuLu 11.11 Big Sale, LuLu juga turut mengadakan KEMPEN BELI BARANGAN MALAYSIA sebagai sorotan utama di mana kita boleh mendapatkan diskaun besar-besaran untuk produk Perusahaan Kecil dan Sederhana (PKS) yang pelbagai; selari la dengan tema Beli Lokal, Support Lokal.













Ada juga tawaran DISKAUN SEHINGGA 70% untuk item yang terpilih daripada semua kategori seperti elektronik, elektrik, makanan segar, barangan runcit pasar raya, kesihatan & kecantikan. Ada juga "Big Brand Festival" yang menjanjikan diskaun SEHINGGA 50% untuk jenama terpilih seperti Panasonic, Sharp, Philips dan lain-lain.





Jangan lupa untuk serbu LuLu Hypermarket yang berdekatan dengan korang, bermula 11-14 November 2021. Ada pelbagai tawaran serendah RM11 tau! Untuk maklumat lanjut, boleh ikuti laman media sosial rasmi Facebook dan Instagram LuLu Hypermarket.

Post a Comment

4 Comments

  1. Sampai hujung minggu ni rupanya. Sempat lagi nak bawak Mak Abah belanja.

    ReplyDelete
  2. 11.11 pun buat sale.. Best ler.. Ada banyak pilihan kat lulu

    ReplyDelete
  3. dah biasa berbelanja di M di USJ tu...bila ke Lulu rasa rabak lain macam poket

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!