Kipas Ecoluxe Malaysia Guna DC Motor, Memang Ngam Teruk Untuk Kediaman!

Time MCO ni, Sally mmg 24 jam ya ada kat rumah! Dah la ruang kerja Sally dlm bilik tidur, sebab ibu kata semak ruang tamu dia dengan barang review, meja laptop dan perkakas nak review...dan bila dah letak dalam bilik, time gini la kipas siling rosakkkk!! Bila waktu matahari tengah naik tu, panasnya memang tak boleh bawak bincang! Seteweshhhhhhnyaaaa~



Tapi itu sblm tukar kipas baruuuu~ hehehehe...nampak tak, keselesaan penting ek utk bg kita feel nak siapkan kerja, kerja siap cepat, payment dapat cepat...bukan tu je, bila selesa idea pun datang mencurah-curah ke ladang gandum dan jadilah Koko Crunch...ehhh....hahahaha...sbb tu la Sally tukar terus kipas jenama Ecoluxe!

Apa! Tak kenal Ecoluxe Malaysia?

Come on guys! Buat korang yang tak tau, Ecoluxe mmg dah bertahun bertapak dalam pembuatan kipas dan sentiasa memeriksa kualiti kipas mereka tau, siap menang Anugerah Pilihan Pengguna 2020. Ecoluxe menjual semua jenis kipas seperti kipas lampu kaca dan kipas mini yg lebih memfokuskan pada penggunaan DC Motor.



"Apa pulak DC Motor ni Sally?" - Netizen

Ish netizen ni...hehehehe...basically DC Motor ini kipas yang angin dia mcm angin lembut masa musim bunga dekat Korea 🇰🇷. Haaaa...nampak tak perumpamaan dia? Dasar Sally yang rindu Korea...Kipas pun nak di Korea-kan. Hahahaha...kenapa Sally cakap macam tu? Sebabnya kipas Ecoluxe menggunakan mod tiupan berteknologi tinggi.

Selain itu ianya juga:
🌀 Ada pelbagai reka bentuk, gaya dan warna yang berbeza
🌀 Menjimatkan sekurang-kurangnya 50% -70% daripada bil elektrik kita
🌀 Motor DC adalah lebih lancar dan lebih senyap drpd motor AC!
🌀 Disertakan dgn alat kawalan jauh pintar untuk mengawal angin
🌀 Jaminan 5 tahun, jadi tidak perlu kerap mengganti kipas!
🌀 Tak cukup? DC Motor disertakan dgn liabiliti produk sehingga 1 juta, so kalau jadi kemalangan pada kipas, akan ada pampasan sehingga 1 juta!

Untuk kediaman yang menggunakan penghawa dingin, Sally mmg sarankan korang bertukar kepada kipas yang menggunakan DC Motor kerana fungsi reverse angin dia mmg bagus dan yang penting walaupun kita gunakan kedua-duanya secara serentak, ianya tidak akan merosakkan penghawa dingin kita.

Bukan biasyee biasyeeee kan kipas jenama Ecoluxe ni? Jgn risau fikir sape nak tolong pasang kalau beli kipas sbb Ecoluxe ada pasukan penyelenggaraan dan pemasangan profesional mereka sendiri di seluruh Malaysia. The best part is, PERCUMA tau tolong pasang @ datang baiki!!

Sally sempat la pasang kipas baru sehari sebelum MC0 3.0 bermula, berdesup je siap tak sampai sejam pun. Memang pantas dan terbaik la khidmat yang diberikan oleh pasukan penyelenggaraan dan pemasangan profesional Ecoluxe.



Shhhh! Korang 🤫 Ini rahsia tauuuu… Masa pasukan penyelenggaraan dan pemasangan profesional Ecoluxe datang, dorang ada cakap yang manufacturer kata nak jual kipas Ecoluxe DC Motor pada harga borong yang hanya RMXXX! Setiap satu jenis tu ada promosi dan diskaun yang tak masuk akal dan pulakkk dia buat promo ❗BELI SATU PERCUMA SATU❗

Jangan cakap Sally tak payung ekkk, dah pi cepat-cepat PM Facebook Ecoluxe Malaysia atau WhatsApp 019-3111466 untuk maklumat lebih lanjut! Rugi kalau tak tukar, malah mereka ada program rebate sehingga RM100 kalau korang nak trade in kipas lama kepada kipas baru, how cool is that??



Sally dah tukar kipas #EcoluxeMalaysia, korang bila lagi?

Post a Comment

1 Comments

  1. wahh...dapat kipas baruuuu...syok tdo ni kipas lajuuu tu nampak...

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!