Mayang; Minuman Berasaskan Beras Perang.

Minuman Berasaskan Beras Perang Jenama Mayang | Setiap hari, Sally tak pernah tinggalkan kopi, dah menjadi kebiasaan untuk Sally mulakan hari dengan secawan kopi, kalau tak dapat kopi boleh murung seharian.

Bila dah selalu sangat minum kopi, pernah juga rasa bosan dan nakkan kelainan sampai la Sally jumpa dengan minuman kopi beras perang jenama Mayang yang diedarkan oleh Era D Mansion Sdn Bhd sejak tahun 2018 lagi oleh pengasasnya, Puan Zainab Binti Sidek.



Selain daripada kopi beras perang, Minuman Beras Perang Mayang juga mempunyai minuman berperisa beri yang diformulasikan bersama beras perang untuk rasa yang enak dan menyegarkan.

Apa yang best minuman berasaskan beras perang jenama Mayang ini?

Selain dapat membantu memberi tenaga, ianya juga amat sesuai membantu mengurangkan berat badan yang berlebihan. Mesti pelik macam mana dengan menggunakan beras perang boleh memberikan tenaga dan kurangkan berat badan, sebenarnya beras perang pada amnya ialah bijirin penuh. Serat beras perang itulah yang membantu merendahkan paras kolestrol, menggerakkan sisa melalui saluran penghadaman, membuatkan kita kenyang lebih lama dan boleh membantu mencegah pembentukan gumpalan darah.



Manfaat lain beras perang antaranya mengawal diaetes, antioksidan, mencegah obesiti, mengelakkan Alzheimer dan meningkatkan kesihatan jantung. Minuman Beras Perang juga bebas gluten yang mana gluten adalah protein yang terdapat dalam bijirin seperti gandum, barli dan rai (rye), jadinya memang sesuai untuk mereka yang mengamalkan Gluten-free diet.



Sally dah cuba Kopie Perang dan My Berry Drink, dua-dua memang sedap sangat.

Kopie Perang mereka tidak terlalu manis dan tidak terlalu pahit, just nice untuk mereka yang sukakan kopi, memang recommended sangat, Sally akan pastikan minum Kopie Perang panas.

My Berry Drink pula macam minum susu stoberi, gabungan stroberi dan vanila memang best. Kalau buat smoothie atau minum sejuk-sejuk serius best!



Minuman Kopie Perang hanya berharga RM25 dan minuman My Berry berharga RM27.50

Produk Minuman Beras Perang jenama Mayang boleh dibeli terus melalui rakaniaga Mayang diseluruh negara. Juga boleh terus dibeli diatas talian melalui kedai atas talian Facebook (Minuman Beras Perang Mayang HQ), Lazada, Shopee atau boleh berhubung terus dengan ibu pejabat Minuman Beras Perang Mayang.

Email : infomayangbp@gmail.com
Whatsapp Link : http://www.wasap.my/60146604247/mayang
Telegram Group : https://t.me/joinchat/AAAAAFT6URxUXAkutjUS9Q
Facebook : minumanberasperangmayanghq
Hotline : + 6014 6604247

Post a Comment

2 Comments

  1. menarik buat dari beras perang...
    jarang-jarang dengar...akk suke semua benda klu warna pink hehehehe

    ReplyDelete
  2. Kali ni saya terpaksa pilih Berry Drink sebab sedap

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!