Bulan Oktober, Bulan Untuk Peminat Emas di PG Mall.

Seram kan? Dari sehari ke sehari, makin bertambah kes COVID-19 di negara kita, dari PKP sampai la ke PKPP ini dijalankan, Sally rasa memang dah serasi dengan gaya hidup duduk di rumah dan berbelanja secara atas talian. Daripada perlu keluar bersesak, terdedah kepada wabak COVID-19 dan penat sebab kena window shopping, lebih baik kita klik sana, klik sini barang terus sampai depan rumah, syok kan? (Ok, Sally mengaku Sally malas sebenarnya)



PG MALL? (Tadi kata tak payah keluar ke mall??)

Buat yang baru pertama kali dengar tentang PG Mall; PG Mall merupakan sebuah platform e-dagang tempatan di Malaysia yang sudah mula bertapak sejak tahun 2017. Apa yang Sally suka dengan PG Mall sebab ada pelbagai jenis barangan yang ditawarkan, ada lebih banyak pilihan untuk kita dengan harga yang berpatutan.

PG Mall berada di kedudukan ke-3 dalam iprice (iprice.my/insights/mapofecommerce) yang membuktikan PG Mall juga merupakan antara platform e-dagang yang dipercayai oleh rakyat Malaysia dan sering digunakan untuk berbelanja secara atas talian. Tiada perbankan atas talian? Jangan risau sebab di PG Mall, semua jenis e-dompet dan payment gateway boleh diterima!

BELI EMAS DI PG MALL


↪ Aurora Italia 10.10 Sale

Tarikh yang ditunggu-tunggu untuk peminat Aurora Italia. Semestinya peminat Swarovski, barang kemas dan gold bar takkan lepaskan peluang untuk membeli belah, sebabnya hanya pada hari (10 Oktober 2020), kita boleh grab promosi Fantastic Sales yang menawarkan potongan RM110, tanpa jumlah minima pembelian! Jangan lupa klik (https://pgmall.my/Aurora-Italia-1) untuk pembelian. Rugi kalau tak rebut!


↪ PG Jewel

Masih lagi promosi barang kemas! Walaupun Sally bukan peminat emas, tapi Sally suka beli walaupun tak pakai, selalunya ibu je yang akan pakaikan. Pastikan grab Super Sales yang akan berlangsung bermula 9-11 Oktober 2020.

Di PG Jewel, korang takkan dapat offer yang lagi menarik, HARGA UPAH CUMA RM10! Gila kan? Ini semua harga kilang tau, dah la FREE SHIPPING lagi...Untuk 100 orang pelanggan pertama, ada hadiah misteri. Pastikan bookmark link (https://pgmall.my/PG-Jewel)!


↪ PG Gold Museum

Untuk peminat Gold Bar, Gold Coin, Silver Coin atau Pendant...Jangan risau sebab Special Sales akan berlangsung bermula 9-11 Oktober 2020. Pastinya ada pelbagai Gold Bar dengan design yang menarik. Shuhhhh...yang penting ada kejutan, jadi SAVE THE DATE! (https://pgmall.my/Gold-Museum)

↪ Proudly Local

Bermula daripada Julai sehingga Disember 2020, kita boleh membeli barangan asas rumah, disamping membantu dan menyokong #BarangBaikBarangKita (https://pgmall.my/proudly-local-campaign). Gunakan kod; KBBM20 untuk mendapatkan potongan RM20 (Jumlah minima pembelian ialah RM50) atau KBBM30 untuk mendapatkan potongan RM 30 (Jumlah minima pembelian ialah RM100)


Fesyen, barangan kelengkapan rumah, groceries, barangan elektrik dan elektronik, wangian, barangan kelengkapan memasak dan dapur, kasut dan sebagainya, pendek kata semua ada di PG Mall! #JomSapotLokal

Macam-macam promosi yang kita boleh nikmati hanya di PG Mall. Memang berbaloi-baloi. Potongan harga yang kaw-kaw, cashback lagi, siap ada cabutan bertuah lagi. Untuk peminat emas, ini masa untuk menyimpan untuk pelaburan sebelum harga emas naik mendadak tahun hadapan. Tunggu apa lagi, bertindak sekarang!

Post a Comment

11 Comments

  1. Ramai juga tengok beli emas dekat pg mall. Ada cabutan bertuah tu yang seronok. Mana tau bertuah

    ReplyDelete
  2. Hari tu ushar gak koleksi emas dkt Pg Mall ni, mmg cantik2 design dia. Berkenan tgk.

    ReplyDelete
  3. Menarik jgk blh beli emas kat pgmall..zaza tak pernah lagi beli..kot berminat blh la order kan

    ReplyDelete
  4. Bagus kan PG Mall mi. Semua ada.. Emas pun ada.. Nak beli online senng jela.. Hehhee..

    ReplyDelete
  5. Emas on boleh beli online.. Cayalah, hehe zaman modern kan.. Senang semua di hjg jari

    ReplyDelete
  6. Okay jomlah kita shopping emas. Sekarang sesuai kumpul emas kan. Senang saja beli online

    ReplyDelete
  7. selalu tengok emas kat sini, bestnya nak menyopping la nanti

    ReplyDelete
  8. Alamak pgmall dah memanggil lak.. Hahaa.. Serius ahh beli on9 pun dh boleh

    ReplyDelete
  9. Wah bagus ni, now PG Mall semakin meriah ada jualan emas pulak.

    ReplyDelete
  10. shopping emas jangan tak shopping
    pelaburan untuk jangka panjang

    ReplyDelete
  11. emas skrng pelaburan yang digalakkan.. tengok ramai
    da mula menabong emas.. bagus2..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!