JOOX IDOL STATION membawakan NU'EST dan ONF lebih dekat dengan peminat di seluruh Asia!



23 Jun: ONF’s first dance battle

30 Jun & 14 Julai: Meet and Greet ONF dan Baekho@NU'EST di sesi bertemu dan bersembang bersama peminat di atas talian (dengan sari kata terjemahan secara langsung)

NU'EST dan ONF merupakan dua kumpulan K-pop yang menjadi perbualan hangat dan tidak pernah gagal untuk memberikan persembahan yang terbaik dan memukau di mana sahaja mereka berada!

Rindu dengan persembahan dan nyanyian secara langsung? Jangan risau sebab JOOX, platform penstriman yang paling berdedikasi di Asia, dengan bangganya membawakan mereka secara langsung kepada para peminat melalui IDOL STATION, program K-pop pertama yang dihasilkan oleh JOOX!

IDOL STATION merupakan program bagi para pencinta K-pop, kerana akan membawakan artis K-pop popular seperti NU’EST dan ONF kepada para peminat K-Pop. Nikmatilah hiburan yang tidak dapat dilupakan melalui persembahan eksklusif dan sesi sembang secara langsung bersama mereka dengan sari kata dalam Bahasa Inggeris dan Bahasa Mandarin yang akan di siarkan secara ekslusif di Malaysia!

Bukan sahaja persembahan energetik mereka yang akan menghiburkan kita tetapi ada selingan segmen seperti sambutan hari jadi Baekho@Nu’est dan pertarungan tarian ONF, dan mereka juga akan berkongsi tentang kecintaan mereka terhadap muzik dan yang paling best ialah sesi sembang secara langsung dan eksklusif bersama para peminat mereka di JOOX. Peminat juga berkesempatan memberikan hadiah dan JOOX Coins kepada para idola mereka!


NU'EST mula dibentuk pada tahun 2012. Kumpulan ini terdiri daripada lima ahli: JR, Aron, Baekho, Minhyun, dan Ren.

ONF pula (On dan Off), mula dibentuk pada tahun 2017. Kumpulan ini dianggotai oleh enam orang anggota: Hyojin, E-Tion, J-US, Wyatt, MK dan U. ONF terbahagi kepada dua pasukan. Pasukan ON dan pasukan OFF masing-masing mempunyai tiga ahli. Ketua pasukan ON adalah Hyojin dan ketua pasukan OFF adalah J-US.

JADUAL PROGRAM STATION IDOL:
Artist
Date (Tue)
Time
ONF
23/6, 30/6*, 7/7, 21/7
Malaysia: 8:30 malam
Baekho @ NU'EST
14/7*
** Live chat akan berlangsung selama 30 minit

Tidak cukup dengan program K-pop ini sahaja? Bersiaplah untuk bertemu dengan idola baru anda kerana Bang Si-Hyuk, pengasas Big Hit Entertainment dan BTS, mempersembahkan I-LAND, sebuah program blockbuster konsep baru! Lagu rasmi acara di nyanyikan oleh salah satu bintang paling popular Korea, IU dan telah di lancarkan pada 19 Jun, Jumaat yang lalu. Jangan ketinggalan sebab ada pelbagai program akan ditayangkan secara eksklusif di JOOX bermula pada akhir bulan Jun!

Daftarlah JOOX sekarang kerana JOOX akan terus membawa program program menarik secara langsung yang lebih menarik untuk peminat mereka!

Post a Comment

4 Comments

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!