Nak Kulit Pinkish Dan Gebu? Cuba Campuran Susu Strawberi ShiNjuMi!

ShiNjuMi - Vita Milky Strawberry | Wahai adik-adik yang nak jadi cantik macam #KakakKimchi, meh nak bagitauuuu....korang boleh dapatkan kulit yang cerah berseri, pinkish dan gebu dengan hanya minum susu strawberi je!



Minggu lepas Sally berpeluang untuk bersama-sama semasa majlis pelancaran K-Beauty Luxury (Korean Beauty Luxury Malaysia) dan juga pelancaran ShiNjuMi Vita Milky Strawberry. Sebelum Sally cerita pasal ShiNjuMi Vita Milky Strawberry, Sally nak share sikit pasal KBeauty Luxury.

Pengasas KBeauty Luxury, Puan Sha ni merupakan rakyat Malaysia yang tinggal di Seoul, Korea Selatan. Dek kerana rakyat Malaysia ni ramai yang minat dengan produk daripada Korea, beliau membawakan pelbagai jenama produk kecantikkan dan penjagaan diri daripada Korea antaranya SomeByMi dan NACIFIC serta memformulasikan ShiNjuMi Vita Milky Strawberry.



Majlis perasmian Korean Beauty Luxury Malaysia turut sama dihadiri oleh CEO kepada produk NACIFIC; Kim Hyungnim. Walaupun dah bertapak sejak tahun 2017, perasmian ini cuma untuk merasmikan physical store yang pertama dibuka. Senang la kalau nak walk-in nak beli barang.



Selain daripada ShiNjuMi Vita Milky Strawberry, lagi satu produk yang perlu korang cuba Shinjumi Vita C White Strawberry Essence ini, best nya sebab apa tau esen ni diformulasikan daripada ekstrak Strawberi Putih yang membantu kulit mencapai kelembapan yang optima.

Esen ini mudah diserap oleh kulit dan pelbagai ekstrak botani memberikan ketenangan, menyegarkan dan memulihkan keanjalan kulit. Tekstur kulit pun akan lebih sekata dan nampak cerah bersih.



ShiNjuMi - Vita Milky Strawberry

Finally, sampai pun dengan produk yang Sally nak share dengan korang. Korang tau tak susu ini boleh diminum oleh semua tak kisah lelaki atau perempuan seawal usia 13 tahun lagi?

Selalunya kalau nak kulit gebu, pinkish macam artis Korea tu mesti kita akan minum kolagen kan? No no no guysss...lepas ni korang try la minum susu strawberi ni. Apa yang Sally suka sangat dengan ShiNjuMi Vita Milky Strawberry ni sebab ianya campuran susu strawberi dengan L-Cystein dan ekstrak tomato, lain daripada yang lain kan?



Selain daripada menjadikan kulit kita gebu, pinkish macam tu, susu strawberi ini jugak merawat bintik hitam dan menghalang daripada pembentukan jeragat, jadinya kulit kita akan kekal remaja. Disebabkan susu ini juga mampu mengekalkan struktur kolagen, melindungi kolagen daripada radikal bebas, jadinya tona kulit kita pun akan lebih sekata dan tidak kusam.

Nak minum pun senang je, korang bancuh je satu sachet Vita Milky Strawberry dengan air panas dan lebih baik diambil sebelum sarapan pagi, sebab Vita Milky Strawberry pun boleh bantu mengawal selera makan yang berlebihan dan kita rasa lebih kenyang sebab minum susu. Jangan risau sebab ianya dijamin HALAL.

Harga:
VITA MILKY STRAWBERRY: RM69
VITA C WHITE STRAWBERRY ESSENCE: RM39

COMBO SET
1 MILKY + 1 VITA C ESSENCE : RM108 FREE POSTAGE



Jangan lupa dapatkan kedua-dua produk ShiNjuMi dan produk-produk kecantikkan Korea yang lain di Korean Beauty Luxury Malaysia tau!

www.kbeautyluxury.com.my
WhatsApp: 019-3873526
Isnin - Jumaat (10.00am - 6.00pm)
Instagram: @kbeautyluxury.my

Post a Comment

10 Comments

  1. OMG COMELNYAAAAA
    I love the packaging, terus rasa macam nak beli hermm...
    Kadang itu pun boleh jadi point untuk tarik customer and now they nailed it haha

    ReplyDelete
  2. Comel2 packaging dia. Bagusnya bahan2 dlm susu ni. Nti leh usha2 dlu

    ReplyDelete
  3. Wow... Siap ada org Korea dtg... Sama ke rasa mcm susu Dutch Lady tuu

    ReplyDelete
  4. The packaging is so cute <3

    ReplyDelete
  5. Strawberyyyyy my fav ni... Dan la ada banyak ingredients sunnah.. Loveeee

    ReplyDelete
  6. nak jadi cantik macam retis jugak, tak dapat yang mahal.. dapat beli product murah apalagi grab je la

    ReplyDelete
  7. shinjumi ni sesuai umur berapa

    ReplyDelete
    Replies
    1. 13 tahun dan keatas dah boleh start consume 😉

      Delete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!