Kongsi Fortune dengan 'Fortune Burger' di Marrybrown.



FORTUNE BURGER DI MARRYBROWN | Diam tak diam dah nak dekat Tahun Baru Cina kan? Kebetulan masa nak celebrate birthday cousin Sally, ternampak ada promosi Kongsi Fortune dengan 'Fortune Burger' di Marrybrown. Apa yang Sally suka dekat Marrybrown ni sebab harga dia agak murah dan portion yang besar. Kalau makan dengan keluarga pun boleh berkongsi sebab berbaloi sangat.

Kalau ikut mood Sally memang nak makan bubur nasi dia je, tapi cousin la pujuk suruh rasa Fortune Burger sebab ada dua jenis sos, dia nak rasa dua-dua...Fortune Burger di Marrybrown didatangkan dengan dua sos yang sedap, satu keju dan satu lagi lada hitam.


Kalau yang sukakan pedas bolehlah cuba sos lada hitam dan kalau yang sukakan sesuatu yang berkrim boleh cuba sos keju. Di tengah-tengahnya pula ada sekeping daging ayam yang digoreng garing, fuhhhh~ sedap dia tak boleh bawak bincang!

Kalau tanya Sally, Sally prefer sos keju daripada sos lada hitam. Mungkin sebab sos keju dia lebih menaikkan selera Sally. Satu set hanya berharga RM14.60, didatangkan dengan Golden Fortune Fries dan Minute Maid Refresh Orange. By the way, korang dah boleh dapatkan set ni di semua cawangan Marrybrown di seluruh Malaysia. Untuk maklumat lanjut, boleh layari www.marrybrown.com

Facebook: MarrybrownMalaysia
Instagram: Marrybrownmy
Youtube: MarrybrownTV

💭 Lepas makan burger teringin nak makan ayam pulak, ternampak promosi Jimat Jumaat (promosi 10 ketul ayam)

Post a Comment

4 Comments

  1. sedapppp but I am always in love with their onion ring. hehe

    ReplyDelete
  2. ya Allah. geram nya. nampak gaya lunch hour jumaat ni kena tekan minyak selama 45 minit jugak pi beli. hahahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ampun, jauh sangat ke marrybrown... Alahaiii... Tp worth it la kalau jauh pun 😋

      Delete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!