Makan KAW KAW dan Menang lagi KAW di Marrybrown!


Kalau dalam perjalanan balik daripada Pantai Timur, Sally dengan sepupu Sally memang akan berhenti makan dekat Marrybrown Bentong. Jauh gila kan, masa tu tak banyak lagi outlet Marrybrown di KL, tapi jangan risau sebab sekarang dah ada banyak dah!


Sally pula kalau ke Marrybrown memang akan makan bubur nasi dengan ayam goreng Marrybrown, jarang la order menu yang lain...kalau tak pun bubur yang pedas tu...Marrybrown memang ada banyak pilihan dalam menu, nak makan makanan ringan macam burger pun ada, nak makan yang berat sikit macam nasi, mee kari, bubur nasi pun ada.

Apa yang Sally suka dekat Marrybrown ni sebab harga dia agak murah dan portion yang besar. Kalau makan dengan keluarga pun boleh berkongsi sebab berbaloi sangat.

Peraduan KAW KAW dan Menang lagi KAW!

Sempena menyambut ulang tahun ke-38, Marrybrown telah menganjurkan satu peraduan Makan dan Menang KAW KAW di Marrybrown bermula 29 November 2019 sehingga 12 Januari 2020. Hadiah-hadiah bernilai RM 380,000 menanti kita tau, hadiah utama Proton X70!


Nak join pun mudah sangat, korang hanya perlu:

1. Buat pembelian minimum RM25 di mana-mana outlet Marrybrown (jangan lupa untuk simpan resit).
2. Dapatkan kad peraduan dengan kod unik (macam kad yang Sally pegang)
3. Masukkan kod unik korang di laman web: https://marrybrown.com/contest/
4. Hantar!

Dah tak payah fikir, lepas ni sarapan, makan tengahari, makan malam pun makan di Marrybrown okay?? Untuk maklumat lanjut, boleh layari https://marrybrown.com/contest/

👉 Tertakluk kepada terma dan syarat: http://bit.ly/37LecoH

Post a Comment

5 Comments

  1. Okay lepas ni nak pergi Marrybrown lepas tu join contest ni. Hadiah semua menarik wuuu!

    ReplyDelete
  2. nyum nyum jom lah ke MB lak ^_^

    ReplyDelete
  3. Hehee sedap dan boleh menang kaw kaw, why not kan?

    ReplyDelete
  4. Nak menang kaw-kawa jugaaakkkkkkk!!

    ReplyDelete
  5. bestnya kalau menang kaw kaw la tuuu

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!