Produk penjagaan bibir dan kulit dengan Pure Beaute'.


Selain daripada menjaga badan, kita selalu ambil berat tentang wajah..tapi biasanya lebih kepada kulit muka dan jarang la teringat kepada penjagaan bibir. So, bila dah terleka tu mula la bibir merekah la apa la...Sally pulak bukannya jenis yang menjaga sangat tapi kadang tu bila dah merekah terus rasa tak selesa!


Lapisan bibir sangat nipis dan sensitif kepada cahaya matahari, bahan kimia, dan juga bahan-bahan lain yang mungkin terdapat dalam makanan atau minuman. Jadinya kalau mencari lipbalm atau lipstick, pastikan yang tiada terlalu banyak plumbum.

Selain daripada menjaga kebersihan gigi dan mulut, tabiat menjilat bibir juga perlu dielakkan kerana air liur mengandungi enzim pencernaan yang boleh merosakkan lapisan bibir dan membuatkannya menjadi lebih kering.

Selain daripada minum air supaya kekal hidrat, sebenarnya ada cara lebih baik lagi untuk kekalkan kelembapan bibir iaitu menggunakan balm dan skrub sekali sekala.

HONEY LIP SCRUB & HONEY LIP BALM


Sally gunakan lip scrub daripada Pure Beaute'. Produk ini menggunakan 100% barang natural dan memang tidak ada terkandung bahan kimia dalam ni. Nak guna pun mudah sangat, cuba basahkan bibir sikit dan sapu lip scrub di bibir. Gosok lembut dalam 2-3 minit dan bilas dengan air bersih atau lap menggunakan tisu basah. Korang boleh rasa bibir jadi lembut dan takde rekahan.


Untuk tambahkan kesan nya, gunakan sekali Honey Lipbalm. Suka gila bau lipbalm ni sebab bau bubblegum..rasa nak kunyah pun ada..hahaha..Lip balm ini mmg 100% homemade tanpa bahan kimia yang terlarang. Kalau korang nak tau banyak kebaikkan kalau korang amalkan guna lipbalm antaranya:

💄Merawat kulit bibir yang kering dan merekah
💄Melembutkan dan melembapkan kulit bibir
💄Mencerahkan kulit bibir yang gelap dan kusam
💄Mencantikkan bibir sebab bibir akan nampak pink semulajadi

Di dalam lip balm keluaran Pure Beaute' ni terkandung:
💋Shea Butter
💋Castor oil
💋Honey
💋Bubblegum flavour
💋Beeswax



Kandungan madu dalam lipbalm memberikan efek bibir kelihatan cerah dan kemerahan.

Mudah je kan? Sally selalu guna lipbalm bila nak pakai lipstick atau liptint. Selain daripada bagi sapuan yang sempurna, ianya juga dapat buatkan warna lipstick atau liptint akan tahan lebih lama dan kekal cantik.

THE COFFEE SCRUB

Selain daripada lip balm dan lip scrub, Pure Beaute' juga mempunyai coffee scrub. The Coffee Scrub keluaran mereka sangat bagus untuk menghilangkan sel kulit mati dan mencerahkan serta menghaluskan kulit.

Selain daripada itu, penggunaan skrub ini secara kerap boleh membantu mengurangkan selulit, membuang kulit-kulit kasar dan membantu proses detox iaitu pengeluaran racun dari bahagian dalam kulit ke permukaan.

Skrub yg diperbuat drpd biji kopi Arabica dan campuran vitamin A & C, 100% beraroma kopi dan bebas dari bahan kimia. Di dalamnya terkandung minyak Argan, cocoa butter, gula kasar, minyak zaitun, shea butter, minyak Jojoba dan ekstrak vanila.


Sally suka tekstur skrub kopi ni sebab tak terlalu kasar dan tak terlalu halus. Bila pakai lepas bilas tu rasa kulit lembut je...part putih ke cerah tu takde la kisah sangat janji daki-daki tu hilang dan bersih.

Kalau korang tgh mencari produk homemade dan berbaloi untuk dibeli, Sally cadangkan korang cuba la lip scrub, lip balm dan The Coffee Scrub daripada Pure Beaute'.

Harga Asal:-
💝Honey Lipscrub : RM15
💝Honey Lipbalm : RM20
💝The Coffee Scrub: RM28
➡Total : RM63 (Tidak termasuk postage)
PROMOSI HARGA JIMAT UTK 3 ITEMS DI ATAS: RM58 SAHAJA!!🔥

Cepat-cepat hubungi Pure Beaute' untuk dapatkan set korang sekarang.
WhatsApp: www.wasap.my/60149664721/purebeaute_hq
Instagram: @purebeaute_hq

Post a Comment

9 Comments

  1. kita pun lupa pasal bibir ni pun kena jaga jugak..huhuhu
    murah jugak harga pure beaute

    ReplyDelete
    Replies
    1. pastikan jaga tau wakkk...nnt baru la mungil je bibiorrrr~

      Delete
  2. suka pulak tengok warna lipscrub tu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan! Sally pun excited warna dia...ade lagi satu kaler sebenarnya..hihi

      Delete
  3. Nanti zaza nak beli lah sbb bibir zaza baru je kering sikit..murah pun murah kan

    ReplyDelete
  4. Bestnya lip balm dia ada perisa bubble gum. I love bubble gum flavour :D

    ReplyDelete
  5. bibir pun kena jaga alahai tak ambik kisah bibir lepas ni kena ambik taw gak ni...

    ReplyDelete
  6. Nice jugak ni, Nani pun memang tengah nak cari lip scrub. Yang ni harga pun tak mahal sangat, boleh lah try.

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!