Mantra Band


Mantra Band ni sebenarnya salah satu tarikan baru..tak tahu la korang pernah dengar ada tidak, tapi Sally memang mudah tertarik dengan benda yang macam ni..hahaha...sebenarnya Mantra Band ni merupakan salah satu cara yang mengekalkan kita supaya sentiasa positif dan juga menginspirasikan orang dengan mesej yang positif.

Ada banyak kata-kata positif (mantra) yang hebat yang diukir diatas bracelet yang cantik, ada tiga warna..silver, gold dan rose gold. Bracelet ni simple je bentuk dia, dan boleh menjadi salah satu alat untuk kita selalu berfikiran positif dan menjadi inspirasikan kehidupan kita setiap hari.


Sally lupa nak pilih Mantra Band yang sesuai dengan Sally, terpilih pulak "Though She Be But Little, She Is Fierce" tapi bila baca kata-kata yang melambangkan bracelet ni, Sally rasa mmg ada kaitan dengan Sally. Kalau korang nak dapatkan bracelet macam ni, boleh ke Instagram @mantrabanmy atau Facebook @MantraBandMY

Post a Comment

3 Comments

  1. Cantik sally siap boleh tulis kata2..zaza dulu pgenar jgk pakai bracelet.. Ni lama dh tak pakai..

    ReplyDelete
  2. Kalau sejenis yang malas baca dia baca tajuk terus komen ak pernah dengan kumpulan Mantra Band lagi.mesti lagu sedap sedap kan..hahaha...Nasib baik akak baca sampai habis, baru tahu Mantra Band uh apa kalau x harus akak ckp kumpulan muzik Sally oi...mcm.menarik Mantra Band ni..akak nak terjah kat ig nya sekarang.tq sally share pasal nih

    ReplyDelete
  3. wah.. boleh pilih sendiri kata2 yang nak diletak kat bracelet ni.. halus je tulis nya yea

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!