Samyeang Pizza daripada Domino's untuk selera Korea!


Samyeang Pizza daripada Domino's | Sebagai #DutaKorea merangkap #KakakKimchi korang, benda-benda yang berkait dengan Korea ni memang kena share la kan? Last week Sally menjadi antara orang yang pertama dapat rasa variasi pizza terbaru daripada Domino's Pizza Malaysia; Pizza Samyeang dan Ayam-Haseyo (Chicken Wings).

The Samyeangs Band

Gelombang muzik Kpop, drama Korea membuatkan kita sebenarnya terjebak dalam dunia Korea ni. Tengok makanan dalam drama pun dah boleh buat kita terliur. Jadinya dengan inisiatif itu la Domino's Pizza Malaysia telah melancarkan menu yang membawa kita kedalam dunia makanan Korea.


Sebelum mula majlis tu, ada sedikit aktiviti la...Kena lip sync lagu KPOP dan Sally dengan kak Aiin Baharom (www.mamadarwiish.com) terpaksa-rela la untuk menari dan lip sync kat atas pentas tuu...Kelakar jugak bila tengok blk..hahahaha..tapi why not? Kata #KakakKimchi dengan #HakakKpop kan?


Kalau korang peminat Samyang Ramen, ini mmg makanan korang la sebab pizza Samyeang diinspirasikan daripada rasa pedas, manis dan merupakan kombinasi yang paling hebat la..Untuk Sally, pedas Samyeang Pizza tak la keterlaluan tapi orang lain semua makan menangis bagai sebab tahan pedas. Lidah Sally kot ada masalah? Hahaha!


Samyeang Pizza datang dengan 3 variasi topping, ada TUNA, CHICKEN dan BEEF. Personally Sally suka kombinasi rasa Daging diatas pizza tu daripada Tuna atau Ayam. Selain daripada pizza, untuk korang yang suka makan chicken wings, korang kena cuba Ayam-haseyo Chicken Wings. Dibakar dan disaluti sos Samyeang yang pedas, manis tuuu...Huihhh...sebekas pun tak cukup!

Korang boleh dapatkan 2 Regular Samyeang Pizza dengan harga RM33, 2 Large Samyeang Pizza dengan harga RM55 atau 2 Extra Large Samyeang Pizza dengan harga RM77...Sally cadangkan korang ambil Beef Samyeang Pizza kalau nak rasa dia padu!!

Kalau korang takut nak mencuba, korang boleh beli Personal Samyeang Pizza yang valid untuk promosi Super Tuesday dengan harga bermula RM3.90 (online) atau walk-in ke kaunter dengan harga RM4.90.


Sally rasa pizza ni akan menjadi pilihan mereka yang berminat dengan makanan Korea khususnya, dan peminat KPOP di Malaysia. Tak tahu la orang lain, sebab Sally sebenarnya mmg jenis senang terpedaya kalau ada perkataan "Korea"..hahaha..mungkin sebab auraaaa KPOP tu menebal dalam diri..hahahaha..tapi Sally suka dengan variasi terbaru ni. Tak tipu!


Mohon Domino's Pizza Malaysia ambil Sally jadi duta pizza dorang...hahahaha...kan dah elok sangat dah rupanya macam tuu...hahahaha...Siapa yang tak suka makan pizza kan..? Walaupun menderita teruk memikirkan berat badan yang tak pernah surut, pizza sangat la tak boleh tolak...Sekali sekala okay la, jangan everyday pulak..

Okay, untuk maklumat lanjut pasal Domino's Pizza Samyeang Pizza atau anything pasal Domino's Pizza termasuklah promosi terbaru dan lain-lain, korang boleh ke Facebook (facebook.com/DominosMY) atau terus ke laman web rasmi Domino's di www.dominos.com.my okay?

Samyeang Pizza akan mula dijual bermula 26 Februari 2018!

Post a Comment

16 Comments

  1. Huwarghhh! Sedapnya pizza. Kena tunggu esok nie. Nak try rasa samyeang pizza. Harap dapat tahan pedaslah.

    ReplyDelete
  2. Bukan setakat maggie,pizza pun dah dah upgrade! Grand giler ahaha. Tak sabar pulak nak try pizza samyeang ni.

    ReplyDelete
  3. Cantik pula nampak pizza. Kena kongsi rakan untuk menu ini. Sedap bila makan ketika panas.

    ReplyDelete
  4. omg kena cuba!
    Singgah hari minggu :D
    https://theathra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. kenapa x insert videoooooo hahaha

    ReplyDelete
  6. Peminat samyeang kena try pizza samyeang ni sally. Esok dah start available tu. Hiasan pizza pun menggoda pandangan.
    Tp kak ana boleh tgk je kot sebab takut pedas. Kang gastrik dpt menyerang. I is tak sanggup. Sedih kejap.

    ReplyDelete
  7. Eh eh eh macam tau tau je kak Sally suka makanan Korean. Terus ada Pizza Samyeang. Hahaha. Pedas macam mee Samyeang tak? Bleh buat pizza challenge pula nanti. Hahaha

    ReplyDelete
  8. Saya memang peminat Domino. Tapi sejak akhir-akhir ni jarang pula makan Domino piza. Amboi sampaikan piza pun turut influence dengan korea ya! Dah ada promosi murah tu, bolehlah pi beli sat lagi!

    ReplyDelete
  9. Wow, Domino also create a Korean taste. No bad and recently they come with a unique taste. Not too boring.

    ReplyDelete
  10. Wah...mcm sedap ni..baru lagi ni..ari tu baru hilma order xde lagi yg ni..lol kena try la ni

    ReplyDelete
  11. wahhhh.. sakan sally. tentu sedap korean taste punya ni....

    psstt. rindu sally..

    ReplyDelete
  12. Sound like im in Korea now... lolz. Never try this yet and im a top one fans of Domino... but to say no.1 then i should have try this right.. lolz..

    Racheal

    ReplyDelete
  13. perghhh
    nampak macam sedap
    best lah dapat makan
    hehehe

    ReplyDelete
  14. Untungla Sally...nampak sedap sedap wei ...adoii bikin panasaran ni buk

    ReplyDelete
  15. Agak-agak bila kata balik Malaysia nanti ada ke tak pizza ni ya?

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!