Wangian Terbaru Enchanteur; Enchanteur Stunning.


Enchanteur memang tak asing lagi dalam dunia wangian kat Malaysia ni...selain daripada range dia yang pelbagai, dan harga yang mampu milik...Enchanteur selalu tampil dengan koleksi yang baru dan up to date..mengikut kesesuaian dan kehendak rakyat Malaysia...Terbaru ni Enchanteur kembali dengan Enchanteur Stunning, wangian terbaru dalam koleksi mereka.

Enchanteur Stunning, merupakan koleksi set wangian dan penjagaan diri terbaru dari Enchanteur. Enchanteur Stunning diinspirasikan dan diformulasikan daripada Turkish Rose, Magnolia, Blackcurrant Bud, Raspberry dan Sandwood.


Wangian dia tak terlalu kuat dan tak terlalu over laa..kalau perempuan guna macam lembut dan menarik...Rekaan terbaru ni didatangkan dengan wangian dengan botol berbentuk tubuh perempuan yang memakai gaun berlipat ala duyung. Penutupnya pula berbentuk seperti kelopak bunga ros. Memang cantik, senang dipegang dan menarik dijadikan hiasan meja solek, hanya RM 28.20 untuk 50ml.

Enchanteur Stunning Body Lotion datang dengan wangian gabungan Aloevera dan Olive Butter...membuatkan kulit lebih halus, lembut, wangi dan segar. Tekstur pun tak melekit dan mudah serap. Selain daripada perfume dan lotion, ada juga deodorant (boleh pilih nak yang roll on, stick atau spray), dan talkum wangi...kiranya kalau nak wangian yang stunning, ni ada complete satu set...senang kerja...up to toe!

Jangan lupa dapatkan semua koleksi Enchanteur Stunning di farmasi dan pasaraya besar yang berdekatan...selain daripada wangian yang sensual untuk wanita, Enchanteur Stunning juga berbaloi dijadikan hadiah atau koleksi peribadi. Jangan lupa jengah laman web rasmi mereka; www.enchanteur.com.my atau Facebook Enchanteur MY

Post a Comment

3 Comments

  1. Lama gila dah tak nampak produk Enchanteur ni.

    ReplyDelete
  2. Suka juga wangian Enchanteur nie. Wangi jer. Boleh cuba yg nie nanti.

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!