Happy Birthday Althea! #AltheaTurns2


Wahhhh...diam tak diam, Althea dah sambut ulangtahun mereka yang kedua...tak sangka kejap je dah dua tahun rupanya Althea bertapak di Malaysia...Sally suka membeli kat Althea sebab harga dia lebih murah dan yang paling penting sekali...100% sure authentic! eh, sebelum tu...korang tau tak Althea ini apa..?

Kalau korang nak tau, Althea merupakan sebuah laman web yang menyediakan pembelian secara atas talian barangan kecantikkan, terus daripada Korea...haaa...kepada peminat KBeauty tu korang kena beli dengan Althea...dan tak payah nak ke Korea untuk membeli dengan harga yang murah...beli dekat Althea pun boleh...dengan pembelian RM99 keatas dan boleh dapat free shipping!

Sebagai Duta Kecil Korea (unofficial + perasan je lebih), Sally mmg teruja sebab Sally tak perlu nak ke Korea semata-mata nak membeli barangan yang Sally nak...kalau korang perasan hanya ada beberapa jenama yang telah membuka branch mereka kat Malaysia ni...itu pun dah ada yang tutup dan tak ada lagi dah di Malaysia..tapi kalau korang nak tau, kat Korea ada 3-4 kali ganda jenama lain yang lebih popular dan lebih berkesan...dan yang paling best sebab korang boleh membeli tanpa perlu jejakkan kaki ke Korea kalau membeli dengan Althea!


Dan Sally sangat excited nak share dengan korang beberapa promosi bonus yang boleh korang dapatkan sempena ulangtahun Althea! Pertama sekali, korang kena kejar semua Althea Birthday Sale tau!

Lepas tuu...korang mmg tau Althea dan kotak yang comel dan ikut tema tak boleh dipisahkan...jadinya untuk birthday mereka kali ni, korang boleh dapat Althea Birthday Goodies (Limited Edition Box + DIY Bday Kit + Sample Pack) dan yang paling special sebab Althea bagi hadiah birthday dekat korang! Yes, you read it right...Korang boleh dapatkan Birthday Giveaway (Free Beauty Products)..Setiap hari ada hadiah yang berlainan!

Dan semestinya korang boleh menang tiket untuk ke Korea hanya dengan sertai #AltheaTurns2 Instagram Contest...Cara dia mudah je, korang just perlu deko Althea Birthday Goodies (Limited Edition Box + DIY Bday Kit) yang korang terima tu dan upload ke Instagram korang...lepas tu jangan lupa hashtag #AltheaTurns2 #AltheaKorea.

Mudah je kan? Mana tau ada rezeki korang dapat ke Korea hanya dengan deko paling rare daripada orang lain... Okay, Sally malas nak cakap banyak...korang sepantas kilat, usha website www.althea.kr (Terma dan syarat)

p/s : Sally tak dapat nak share barang yang Sally beli sebab Sally ada kat Seoul sekarang..hahaha

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fly Me To Korea Contest
The Althea birthday box creation show off on Instagram. The grand prize is a flight to Korea for two! First prize is A Year's Free Shopping on Althea. Second prize is 3 months free shopping on Althea. Consolation prizes USD$100 Althea credits x 10 winners.

20 Days of Beauty - AltheaKorea Instagram Giveaway
Every working day, we'll be giving away a prize on Instagram.

Shopper's Lucky Draw
Every week, one shopper from each country to win Althea credits.
Based on Country: RM1000,SGD 300, PH10,000, IDR3,000,000, TH8,000, USD200.

Althea FB Giveaway
Every Monday, a contest will be up for FB Fans.

More details and T&C on blog.althea.kr

Post a Comment

8 Comments

  1. Happy Birthday Althea.. Ehh baju baru la kat blog sally..

    ReplyDelete
  2. nature republic ke yg dah tutup tu? sedih kot :(((

    sekarang mmng tgh usha barang kat althea, semata-mata sbb nak box birthday ni :p

    ReplyDelete
  3. Sekejap je Althea ni dah 2 tahun. Rasa macam baru je celebrate 1st birthday hari tu :)

    ReplyDelete
  4. Happy Birthday Althea. comel je semua

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum,

    Happy Birthday Althea.. :)

    Jemput baca dan komen entri ini juga ya.. :)

    http://www.erazfadli.com/2017/07/sndlipstick-by-siti-nordiana.html

    ReplyDelete
  6. Mak aih comelnya packaging! Barang barang dia pun best kan #annyeong!

    ReplyDelete
  7. eh eh.. dah kat sana xyah la althea saaaangat hehehe =P

    ReplyDelete
  8. Happy Birthday Althea. Jom sambung shopping! Heheh

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!