Promosi Taste New Zealand Food Fair di Jaya Grocer!




Minggu lepas, Sally join Speed Shopping with “Taste of New Zealand” kat Jaya Grocer Starling Mall, Damansara..Gila berkobar nak join treasure hunt pepagi hokay...kegagahan diri nak shopping..hahahaha...

“Taste New Zealand Food Fair” kembali lagi di Jaya Grocer dengan pelbagai pilihan makanan yang didatangkan dari bumi New Zealand ke Malaysia yang dianjurkan oleh New Zealand Trade and Enterprise (NZTE). “Taste New Zealand Food Fair” akan berlangsung di semua 19 outlet Jaya Grocer seluruh Malaysia bermula pada 3hb May sehingga 20hb May 2017.



Rakyat Malaysia boleh merasai sendiri hampir 150 jenis produk yang sedia ada dan tambahan lebih 30 produk baru, semuanya keluaran New Zealand. Produk seperti produk tenusu, coklat, susu tepung kiwi dan epal antara yang menajdi tarikan di “Taste New Zealand Food Fair”. Jenama terkemuka seperti Anlene, The Collective Dairy, Luv’ya Fruit, Rockit Apple Snacks, Whittaker’s dan Griffins turut ada di Jaya Grocer!





Sempena dengan “Taste New Zealand Food Fair” juga, pelanggan yang membeli berbelanja RM50 dalam satu resit boleh menebus shopping bag ekslusif sempena ulangtahun ke-60 dan juga berpeluang untuk masuk lucky draw contest yang menjanjikan hadiah utama, barangan makanan daripada New Zealand bernilai RM888!

Jangan lupa kunjungi kesemua 19 outlet Jaya Grocer seluruh Malaysia bermula pada 3hb May sehingga 20hb May 2017.

Post a Comment

7 Comments

  1. Shopping sambil treasure hunt huihhh best tu

    ReplyDelete
  2. kalau nk shopping makanan unik ala2 orang putih mmng selalunya kitorang cari kat jaya grocer je

    ReplyDelete
  3. peanut butter tu nampak sedappp! =D

    ReplyDelete
  4. Bestnya.. Acara yang menarik..

    ReplyDelete
  5. okay.. sempat ni nak terjah 1 Jaya Grocer kat Ipoh next week.. dengar coklat tu mata sparkling dah ni hehe.. hopefully flavor yang diidamkan tu ada this time.

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!