Cadangan hadiah sempena Hari Ibu | TheRéserve

Cadangan hadiah sempena Hari Ibu - TheRéserve | Bulan Mei mmg sinonim dengan Hari Ibu atau Mother's Day...Selalunya Hari Ibu mmg akan menjadi salah satu hari yang ramai anak-anak akan berfikir untuk menyediakan sesuatu yang istimewa sebagai hadiah kepada ibu, mama, umi atau apa jua panggilan bagi seorang insan yang istimewa ni..

Zaman sekolah dulu, sebab kan duit belanja pun ibu yang bagi..hahahaha...selalunya buat la kad DIY, kadang tuu kumpul jugak duit belanja 2-3 minggu untuk belikan hadiah...tapi ni bukan zaman sekolah, Sally nak cadangkan tahun ni korang buat kelainan sikit...bagi bunga!


Selalunya kalau bagi bunga ni kalau tak masa konvokesyen, ataupun pakwe je bagi...tapi sekali sekala why not kita hadiahkan sejambak bunga untuk ibu yang tersayang..Walaupun bunga mungkin tak tahan lama, atau pun ada yang fikir bunga hidup sebagai satu pembaziran...tapi kalau korang bagi kat mak korang, senyum dia sure sampai ke telinga..hahaha...Sally tau laa sebab tahun lepas dah buat ujikaji ni masa Hari Ibu..hihihi

So, tahun ni Sally nak kongsi dengan korang idea ni sebabnya mmg menjadi kat ibu Sally..hahahaha...tapi kat mana nak dapatkan bunga yang cantik dan lain daripada yang ada kat kedai florist...dan dalam masa yang sama boleh buat kejutan pada dorang?


TheRéserve; réserve for the one who deserves!

Selari dengan tagline dia, TheRéserve menyediakan khidmat custom-made bouquet, flower basket mengikut occasion atau tema yang korang nak...tak payah susah-susah nak fikir macam mana nak susun atur atau nak gubah bunga...Serahkan pada yang pakar!

Website : www.thereservekl.com
Facebook : www.facebook.com/thereservekl
Instagram : www.instagram.com/thereservekl

Post a Comment

7 Comments

  1. Seronok kalau dapat meraikan yang tersayang dengan bunga yang cantik ini.. lagipun perempuan dan bunga ibarat isi dan kuku.. berpisah tiada.. hehehe.. cadangan yang ohsem..

    ReplyDelete
  2. Tak pernah lagi bagi bunga sempena hari ibu. Nice sharing ^^
    sy dtg nk jmput join giveaway ni :) http://akhalilah.blogspot.my/2017/05/giveaway-by-butik-julita-anje-saya-nak.html?m=1

    ReplyDelete
  3. wahh betsnya dpt bunga tu. cntikkk!

    ReplyDelete
  4. mak saya mmng suka bunga. kalau buat serprais camni mesti dia suka :D
    *me too suka bunga, silap2 nnti bunga tu bukan dpt kat mak, eden yg amek hahaha

    ReplyDelete
  5. Wahh menarik ni. Boleh lah join 😄

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!