Variasi minuman daripada POKKA.


Kalau cakap pasal Pokka, mungkin ada yang tau ada yang tak...atau mungkin selama ni minuman kegemaran tapi tak perasan jenama dia..Sejak 15 tahun yang lepas Sally dah kenal dengan produk Pokka..The very first time Sally minum ialah dia punya Pokka Cappuccino Coffee, tu kali pertama la Sally kenal Cappuccino tu macam mana rasa dia.

Masa zaman Sally minum tu, masih dalam tin...belum ada lagi yang dalam botol..tapi sekarang lagi puas la sebab ada dalam kapasiti yang lebih banyak, baru la puas hati!


Pokka ditubuhkan di Jepun pada tahun 1977 dan branch di Malaysia di tubuhkan pada April 1995...dan mereka mensasarkan untuk menjadi "choice of beverage brand"...Jadi, tak perlu disangkal lagi yang mereka dah berjaya bertapak di Malaysia hampir 22 tahun lamanya!


Ada lebih kurang 60 jenis pilihan minuman yang berjaya dikeluarkan oleh Pokka...Variasinya terdiri daripada Teas, Juices, Coffee, Functional Drinks, Milk Drinks, Asian Drinks dan Sparkling. Dalam banyak-banyak range Milk Drinks, Sally mmg minat dengan Melon Milk ni...First time minum masa cousin Sally yang belikan...lepas tu tetiba jadi ketagih..haha!


Sebenarnya ada banyak lagi variasi tau...yang Sally senaraikan ni tak sampai suku pun daripada 60 jenis minuman yang ada...dan yang penting sekali semuanya sedap-sedap tau...Paling penting semuanya NO PRESERVATIVE, NO COLORING, REAL BREWED dan HALAL CERTIFIED


Untuk maklumat lanjut pasal POKKA, korang boleh la lawati laman web (www.pokka.com.my) atau Facebook rasmi dorang (https://www.facebook.com/POKKAMY)

Post a Comment

6 Comments

  1. Tengok Melon Milk tu...alahai..ngences..

    ReplyDelete
  2. first time dengor jenama pokka ni but that cookies flavour looks so charming there omg :D
    New Update: Random ft SPM result countdown

    ReplyDelete
  3. Jarang sangat beli brand Pokka ni tapi pernah nampaklah

    ReplyDelete
  4. fae only suka minum pokka ice lemon te je. yang lain2 tak berani nak cuba. maybe because of fae takut nak cuba taste baru.

    ReplyDelete
  5. Siqah pernah nampak kat Petronas, cuma tak pernah beli. Boleh juga nak cuba satu nanti..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!