[Althea Box] Body Box; Jimat sehingga 72%!


Peminat barangan penjagaan diri daripada Korea mesti dah tak asing lagi dengan Althea...Sally sendiri pun mmg pengguna tegar produk Korea...Duta kot! Hahahaha..ok, Sally gurau je...Selalu orang cakap barangan Korea ni mahal...nak murah kena beli kat Korea pulak...takkan semata-mata nak beli eyeliner ke shower gel ke sampai nak g Korea pulak..?

Dan salah satu cara nak dapatkan produk yang asli, beli je dengan Althea.


Tak disangkal la...beli barangan yang original daripada Korea mmg agak berat hati sikit nak bayar..tapi dengan Althea ni mmg tak pernah berat hati nak beli...sebab selalu sangat ada sales dan diskaun yang berbaloi-baloi utk mereka yang kaki shopping...


Baru-baru ni Sally baru je dapatkan Althea Holiday Body Box...Dalam box ni...ada 8 jenis produk yang didatangkan khas untuk penjagaan tubuh badan...Antara jenama yang ada termasuklah Innisfree, Demeter, Aida Cosmetics, Etude House, PACKage dan Calmia...semuanya ada fungsi daripada badan, kaki dan juga penjagaan tubuh badan secara menyeluruh.

#Smooth body
1. My Body Cotton Flower Cleanser
2. My Body Cotton Flower Lotion


Sally suka bau Innisfree My Body Cotton Flower Cleanser & Lotion ni...sebiji macam bau bedak baby...hehehe...lembut...sekali bau macam White Musk pun ye jugak...

#Lovely Etti
3. My Beauty Tool Lovely Etti Shower Ball

#GLOW UP! Daily Dead Skin Cell Care
4. Aida Wonder Shiny Scrub


#Natural Intensive Body Care
5. Aida Cosmetic - Wonder Bikini Body Patch 1 Box (6 pack, 3 weeks)

Yang ni fungsi dia...korang boleh gunakan dekat bahagian yang bermasalah...macam lengan, perut, pinggul dan peha...boleh kecilkan la lelemak yang mana ada tuuu...hahahaha...sakan laa sally tampal kat semua tempat..LOL


#Beloved Fragrance
6. DEMETER - White Musk Body Essence Mist

#Silky Feet
7. PACKage - Monthly New Feet Pack


#Baby Feet Care
8. Calmia - Silky Perfect Foot Peeling


Kalau korang nak tau, setiap bulan Althea akan keluarkan BOX yang berbeza tau...ada yang lebih kepada penjagaan diri, penjagaan rambut dan yang paling best sekali kalau dapat pakej untuk make-up...Semuanya ada diskaun sehingga 70%++ tau...macam yang Sally punya ni...kalau biasanya harga RM 340.00 tapi lepas diskaun, hanya RM 94.00! Tambah lagi satu atau dua barang dah boleh dapat FREE POSTAGE, direct daripada KOREA!!
Best kan...? Korang kena rajinkan diri ke laman web Althea selalu tau...baru la dapat grab promosi macam ni...
Althea Holiday Body Box : http://my.althea.kr/body-box
Sally nak jemput korang tgk video Sally unboxing Althea Holiday Body Box ni di Channel YouTube Sally...Jangan lupa subscribe sekali yer!

Post a Comment

5 Comments

  1. Wowww..
    Banyaknya potongan harga..

    Ikhlas dari
    AlongMisuari.com

    ReplyDelete
  2. alamak...take kenal plak jenama ni
    my bad...haha
    semua tu dapat harga rm94, worth it!

    ReplyDelete
  3. waaaah .. banyaknya barang. heee, mengoda ..

    ReplyDelete
  4. selalu shopping kat althea jgk..tp x pernah lg beli althea box ni..next time bleh try la..

    ReplyDelete
  5. Mmg based in Korea ya Althea ni? Tq for sharing info ni....best3 :))

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!