SAFI Shayla Pek Fleksi; Lebih mudah lebih jimat.


Rambut adalah mahkota setiap wanita. Metafora ini seringkali dikiaskan kerana setiap helaian rambut yang menawan mampu memberikan keyakinan pada diri. Rambut yang menawan pastinya lahir dari penjagaan yang rapi tidak kira dalam apa jua keadaan. Bagi individu bertudung, penjagaan mahkota ini sememangnya dititikberatkan agar keadaan rambut sentiasa sihat, dan bermaya.


Memahami keperluan wanita bertudung moden, SAFI Shayla rangkaian jenama syampu khas wanita bertudung yang diperkaya Habbatus Sauda memperkenalkansatu solusi penuh inovasi, SAFI Shayla Pek Fleksi.

Warna dan corak reka bentuk pada setiap variasi syampu SAFI Shayla Pek Fleksi dikekalkan sama dengan format asal SAFI Shayla pek pam dan botol, agar dapat memberikan kemudahan kepada pengguna untuk mencari produk ini. Pek inovasi bersaiz 480g ini memudahkan pengguna membawa kemana sahaja. Malah, pek ini juga mesra alam dengan penggunaan plastik 65% lebih kurang.

Ada 8 variasi yang boleh korang cuba:

1. Hitam Menawan
2. Segar Bermaya
3. Anti Kelemumur
4. Kawalan Minyak
5. Anti Gatal
6. Kawalan Rambut Gugur
7. Kawalan Rambut Rosak
8. Licin Terurus


Sally memang dah gunakan SAFI Shayla sejak daripada awal kemunculannya...Variasi yang Sally biasa pakai ialah anti-kelumumur dan yang terbaru ni Sally cuba pulak kawalan minyak sebab rambut Sally memang agak sedikit bermasalah dan berminyak dan Sally memang puas hati sangat sebabnya SAFI Shayla memang diinspirasikan untuk wanita bertudung.

Produk ini boleh di dapati di seluruh Malaysia termasuk pasaraya dan pasaraya hiper utama pada harga RM14.65.Untuk maklumat lanjut mengenai jenama SAFI sila layari laman Facebook SAFI, www.facebook.com/SAFI.MY, laman Instagram SAFI@safimalaysia dan saluran Youtube SAFI di www.youtube.com/safimalaysia

Post a Comment

8 Comments

  1. akak bagi anak dara akak je..akak pakai syampoo loreal..hehehehe

    ReplyDelete
  2. Yesss,...akak dah hitung2, memang lebih jimat :)

    ReplyDelete
  3. Ehh ehhh tersama lak kita sally.. hehe

    ReplyDelete
  4. Ain pun pakai safi shayla ni. So far pkai okay ❤

    ReplyDelete
  5. MD pon pakai syampu ni.. Best! ^_^

    ReplyDelete
  6. Nak kena cuba syampu nie.. sesuai untuk wanita bertudung..

    ReplyDelete
  7. Cikna pki yg pink supaya mahkota ni makin lembut&wangi,huhuu...;-)

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!