Raikan birthday anak-anak di Fish & Co.


Waaa! Sally dah ada anak..hahahaha..ok, Sally gurau je...belum lagi jadi mak, mak cik je baru...Bila dah ada anak, setiap satu benda tu kita nak jadikan yg paling indah dalam hidup mereka kan...Terbaru ni Fish & Co. dah melancarkan nautical-themed adventurous Birthday Party Package, sebuah pakej menyambut harijadi anak-anak di Fish & Co.

Berkolabrasi dengan DayOne, team yang berpengalaman dalam menyediakan sebuah parti...dan akan menjadikan harijadi anak-anak takkan lupakan...Baru-baru ni Sally ada join sama untuk melihat sendiri macam mana Birthday Party Package yang ada ni...mmg Sally rasa kalau anak-anak join mesti seronok!



Makanan untuk parti ni akan disedikan dalam bentuk buffet...dan kita boleh makan ikut citarasa kita...jangan lupa, Fish & Co. mempunyai Fish and Chips yang terbaik tau...Rasa ikan dia mmg sedap dan dimasak elok...Pelbagai jenis makanan yang sesuai dengan selera kanak-kanak pun ada..termasuklah nugget ayam, pizza, spaghetti, kentang goreng dan wedges dan macam-macam lagi...



Selepas selesai makan, anak-anak kan dibawa menyertai permainan yang mmg seronok...Disebabkan kali ni tema kita nautical-themed adventurous atau senang kata lanun dan harta karun. jadinya anak-anak akan dibawa oleh Kapten Savannah untuk mencari harta karun!



Akan ada pelbagai jenis games yang sesuai untuk semua peringkat umur kanak-kanak dan di Fish & Co., mereka mempunya ruangan yang cukup luas yang boleh menempatkan apa jua parti dengan keadaan yang selesa...Selain daripada itu jugak, Fish & Co. membuat parti mengikut budget yang korang boleh tentukan...



Yang ini antara senarai harga untuk raikan birthday anak di Fish & Co.


Birthday Party Package untuk kanak-kanak di boleh diadakan di beberapa lokasi Fish & Co. seperti  Pavilion KL, Main Place @ USJ 21, Paradigm Mall, IOI City Mall, dan The Mines Shopping Mall. Lepas ni kalau korang menjadi kelainan untuk meraikan harijadi anak-anak, boleh la mencuba pakej yang disediakan oleh Fish & Co.

Maklumat lanjut atau untuk sebarang pertanyaan/tempahan:

Charmaine
charmaine@fish-co.com.my
012-387 3291

Zoe
zoe@fish-co.com.my
016-2017367

Post a Comment

8 Comments

  1. Macam terkejut bila masa Sally ada anak. Teringin jugak nak cuba Fish & Co. ni .. one fine day..

    ReplyDelete
  2. Wow! Seronoknya birthday kids yang sambut birthday kat sini..
    Kek sailor tu cantek la.. Suka sangat ^_^

    ReplyDelete
  3. Maunya tak nak balik kalau bawa anak-anak saya ke sini nih..

    ReplyDelete
  4. Klu area Putrajaya, ada ni Fish & Co. di IOI City Mall...

    ReplyDelete
  5. wahh meriahnya. Hopefully dapat gi sini dengan family one day ^^

    ReplyDelete
  6. Wah! Menarik nih.. Nanti bolehla celebrate birthday putera kenit kat sini.. ^_^

    ReplyDelete
  7. ni kalau bebudak masuk terus nak tidur sini kot..tak mau bali,..ahhah

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!