Park Shin Hye akan datang ke Malaysia, oktober ni!


Kepada korang yang tak tau, branch pertama untuk produk kecantikkan Korea; Mamonde telah pun dibuka pada 30 Julai yang lepas...Dan kalau korang nak tau, buat masa ni duta kepada produk ni ialah Park Shin hye yang sebelum ni popular dengan drama The Heirs, dan drama lakonannya yang terbaru, Doctors.

Rasanya ramai lagi yang tak tau yang Park Shin Hye akan hadir ke Malaysia untuk satu meet and greet session dengan peminat di Malaysia...Haaa...excited ke tidak?

Walaupun Sally takde la minat sangat dengan dia, tapi Sally nak share jugak dengan korang berita baik ni...macam mana nak dapatkan pass VIP untuk berjumpa dengan Park Shin Hye?


Mudah je, korang hanya perlu beli Mamonde's Signature Products the First Energy Essence/Serum yang berharga RM238, dan dalam tu akan ada satu envelope kecil yang berisi jemputan untuk bertemu dengan Park Shin Hye...tapi benda ni kiranya macam lucky draw jugak laa...sebabnya akan ada kemungkinan jugak korang tak dapat pass VIP tu..hehehe

So, kepada peminat Park Shin Hye...Jangan lupa datang dan bertemu dengan pelakon Korea kesayangan korang ni pada 14 Oktober 2016!

*Details lain Sally akan share kalau ada info nanti okay :)

Post a Comment

6 Comments

  1. Bestnyaaaaa! Dia cantik! ❤️

    ReplyDelete
  2. err rm238 tu~~~ pelaburan demi sebuah kecantikan he he he!

    ReplyDelete
  3. Morning..♥
    akk minat dia...hihi..
    dari drama You're beautiful lagi..hihi..
    skrg nie dok couple ngan lee jong suk..huhuhu...Okbye! :P

    ReplyDelete
  4. uish... mahal sangat tak jadi la huhu >.< jumpa dalam mimpi je <3

    ReplyDelete
  5. alamakkkk, bestnyaaa. nak jumpa dia T_____T

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!