Bianco Mimosa lancarkan tiga koleksi terbaru.


Rasanya penggemar fesyen takkan terlepas dengan berita baik ni...Bianco Mimosa (BM) kini maju selangkah lagi dengan menghasilkan dan memperkenalkan tiga koleksi terbaru mereka; JUST MIMOSA, MIMOSA RAYA dan MIMOSA MEN.

Ketiga-tiga koleksi ini telah dilancarkan di Hotel Royale Chulan Damansara dan telah dirasmikan oleh Menteri Belia dan Sukan, YB Khairy Jamaluddin Abu Bakar dan turut sama dihadiri oleh beberapa orang artis tempatan dan wakil media.

Bianco Mimosa (BM) diasaskan oleh Dato Ida Suraya Binti Mustapha.


JUST MIMOSA menyediakan busana yang Ready To Wear (RTW) khas untuk wanita, masih trendy namun sesuai dengan konsep BM sendiri yang inginkan kesederhanaan dalam setiap helai pakaian mereka...

Fabrik bagi penghasilan JUST MIMOSA telah diimport khas dari Eropah bagi menjaga kualiti untuk setiap satu busana yang dihasilkan. Antara fabrik yang digunakan terdiri daripada fabrik Chiffon, Shantung Silk serta Brocade. Sesuai dengan trend semasa, JUST MIMOSA menggunakan rona terang seperti merah, hitam, biru dan jingga.





 Sejajar dengan bulan Ramadhan dan juga sambutan Aidilfitri yang bakal menjelma, BM telah hadirkan MIMOSA RAYA bagi perempuan dan juga lelaki..Menariknya sebab tahun ni MIMOSA RAYA membawa tema "dimensi" yang menyaksikan rekaan yang lebih segar, unik dan juga potongan yang lebih berciri moden.





Menggunakan perincian manik yang serba ringkas, MIMOSA RAYA tetap menerapkan elemen mewah. MIMOSA RAYA terdiri daripada baju kurung, jubah moden yang sesuai bagi mereka yang inginkan keindahan di Aidilfitri.

Fabrik yang digunakan diimport daripada Milan dan Italy menyaksikan Brocade, Chiffon dan Organza sebagai fabrik utama.



 2016, BM telah membawa kelainan dengan mengeluarkan keluaran sulung pakaian lelaki mereka yang diberi nama MIMOSA MEN. Datuk Dr. Najmil Faiz Mohamed Aris telah diangkat menjadi ikon selebriti bagi koleksi MIMOSA MEN.


MIMOSA MEN terdapat dalam rangkaian printed T-Shirt, seluar jeans serta kemaja moden. Logo MIMOSA MEN telah diajadikan motif utama dalam rekaan koleksi ini...

Seluar jeans dibawah label MIMOSA MEN telah dihasilkan diluar negara dan menggunakan 100% daripada idea Datuk Najmil sendiri. Sebanyak tujuh rekaan telah dikeluarkan dan bakal menemui semua penggemar fesyen lelaki.


Bianco Mimosa Boutique
48-G, Jln Nautika B U20/B, Pusat Komersial TSB, 40160 Sg. Buloh, Selangor
+603-61450029 / +6012-7555407

Post a Comment

1 Comments

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!