Physiogel Calming Relief Face Care, untuk mereka yang berkulit sensitif.


Bercakap pasal kulit muka ni, wanita khususnya memang sedikit sensitif...tapi macam mana pula kalau kulit wajah kita yang sensitif..? Pernah tak rasa macam kulit tu pedih bila terkena panas atau pernah tak wajah berubah kemerahan akibat kulit yang sensitif..?

Di Malaysia ni, kita terdedah kepada haba dan juga pencemaran yang rata-ratanya membuatkan wajah nampak kusam dan tidak bermaya...Bagi mereka yang mempunyai kulit yang sensitif, masalah ini mungkin menyebabkan kulit muka mereka semakin rosak dan tidak bermaya...



Pernah dengar tentang Physiogel..? Kalau mereka yang ada masalah ekzema ataupun yang mempunyai masalah kulit sensitif memang dah biasa dengan produk daripada Physiogel, sebabnya produk keluaran mereka mmg antara yang terbaik untuk kulit sensitif. Apa yang Sally nak kongsikan dengan korang ialah produk penjagaan muka "Physiogel Calming Relief", yang mana sudah terbukti berkesan dan disarankan penggunaannya oleh dermatologi.



Di dalam rangkaian Physiogel Calming Relief Face Care ada pembersih dan juga krim muka...yang mana semuanya ada fungsi yang berbeza...Tiga produk yang berbeza ini mempunyai peranan mereka sendiri untuk membantu mengurangkan kemerahan yang berkaitan dengan kulit kering dan mengembalikan keselesaan kepada kulit. Produk ni terbukti mampu menghidrat menenangkan kerengsaan kulit...Sally dah cuba dan memang terasa ada perbezaan..Lagi-lagi sekarang ni kan musim panas, mmg rasa muka tu kurang radang...

Physiogel Calming Relief Gentle Cream Cleanser.

Pembersih yang amat lembut di kulit untuk mengelakkan iritasi.

Physiogel Calming Face Cream / Face Cream Rich.
Digunakan untuk melembapkan kulit kering dan sensitif.



Nanti kita lihat perbezaanya selepas 14 hari yer..hihihi...Saje bagi spoiler dekat korang...

Note : Harini hari yang ke 10

www.physiogel.com

Post a Comment

5 Comments

  1. Sally akak ada dpt free sample dr phsiogel calming relief ni.. kalau muka akak kering melupas akak sapu jer esoknya kulit kering melupas hilang..

    ReplyDelete
  2. Wow! Menarik, tertarik kau memang daboom. =D Okayyy, tazabarrrrr jugeeeekkkk nak nengok hasil-nya. Dup dap dup dap. Hihi. (",)

    ReplyDelete
  3. waiting for result..
    cuaca skrg mmg perlukan extra care kt kulit klu x tanggunglah kesannya lg2 bg kulit sensitif

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!