Salam Maulidur Rasul 1437H!


~Selawat ke atas Nabi Muhammad SAW~

Salam Maulidur Rasul 1437H!

Sally rasa rata-rata sedang bercuti hari ni kan...Alhamdulillah...masih Allah panjangkan usia kita untuk sama-sama meraikan hari kelahiran kekasih kita, junjungan besar Nabi Muhammad SAW..Tahun ni sambutan menggunakan tema “Perpaduan Nadi Transformasi Negara”.

Apa perancangan pada hari ini...?

Sally takde buat ape pun...cuma membaca dan bersedia untuk peperiksaan akhir yang akan datang pada minggu hadapan...sedikit teruja namun masih lagi risau...hmmm....tapi malam ni Sally ada aktiviti sikit...Sally akan ke Istana Budaya untuk sama-sama menyaksikan Malam Kalimah Cinta bersama Opick & Hafiz Hamidun..



Tapi sayangnya Malam Kalimah Cinta bersama Opick semalam, yang menampilkan Ronnie Hussein dan Siti Nordiana...tapi takpe laa...disebabkan Sally mmg minat dengan Hafiz Hamidun dan Lah Ahmad, jadinya Sally pilih untuk hadir ke Malam Kalimah Cinta bersama Hafiz Hamidun yang turut disertai oleh Lah Ahmad dan kumpulan pemuzik handalan di bawah susunan komposisi oleh Lok U. 

Kepada korang yang berminat, jangan lupa dapatkan tiket yang masih berbaki harini dan esok (25th Dec 2015) di laman web (www.AirAsiaRedtix.com) atau korang boleh terus ke kaunter box office Istana Budaya..Harga tiket bermula RM85, RM105 , RM155, RM185, RM205 dan RM255 ( platinum tiket ) dengan bilangan 1,300 jumlah tempat duduk keseluruhan setiap malam..
Kalau ada yang datang malam ni, jumpa nanti ye! :)

Post a Comment

7 Comments

  1. salam maulidur rasul sally..emmm..jauh..tak dapat la nak pergi

    ReplyDelete
  2. klau jumpa hafiz hamidun, kirim salam ye. hehehehhe

    ReplyDelete
  3. salam maulidur rasul kak sally :D

    ReplyDelete
  4. Selawat dan salam ke atas junjungan mulia..kita..salam maulidur Rasul ya...

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!