Iviora African Mango Cocoa S-Plus


Obesiti merupakan penyakit yang sedang membimbangkan di Negara kita. Obesiti dan berat badan yang berlebihan akan menjadi salah satu factor penyakit menimpa diri kita. Antara sebab obesity ialah makanan yang tidak seimbang dan juga kurangnya senaman.

Sekarang ni ada macam-macam jenis produk dipasaran...Kesemuanya ada kebaikkan dan keunikkan mereka yang tersendiri..Baru-baru ni Sally dapat mencuba Iviora African Mango Cocoa S-Plus...Apa benda Iviora African Mango Cocoa S-Plus ni kan?



Iviora African Mango Cocoa S-Plus merupakan satu lagi solusi pelangsingan badan, yang mana ia bertindak untuk membakar lemak supaya badan kita menjadi lebih sihat. Iviora African Mango Cocoa S-Plus mengandungi 12 jenis formula semulajadi yang menjadi tunjang utama dalam keberkesanan produk ni...Antara bahan-bahannya ialah serbuk koko, teh hijau, Lecithin oleh Solec™ F, Soy Isoflavones oleh Soylife® 40, Vitamin Mineral Premix, Mangga Afrika, L-Carnitine oleh Carnipure™ (Vegetarian Friendly), Yis Kromium oleh Lalmin™ CR2000, Kacang Pinggang Putih, Garcinia Cambogia, Guarana dan juga buah Rasberry.

Bahan utama dalam Iviora African Mango Cocoa S-Plus ialah buah Mangga Afrika (Irvingia Gabonensis) yang boleh ditemui di hutan hujan tropika di Afrika dan dikenali sebagai Mangga Hutan. Mangga Afrika ini sangat istimewa dan berbeza daripada mangga yang sedia ada kerana ia menghasilkan biji buah yang dikenali sebagai “Kacang Dika”. Biji ini telah digunakan secara turun temurun untuk mengawal penyakit, mengawal gula, mencegah obesity dan mencegah jangkitan.

Kajian juga menunjukkan yang Mangga Afrika ni mampu menurunkan berat badan walaupun tanpa senaman dalam tempoh 10 minggu sebanyak 9.4kg...Haaa! Teruja ke tak?



Sally sendiri dah cuba untuk tempoh 15 hari...Walaupun pada hakikatnya memang tak ada nampak perubahan yang ketara tapi Sally sebenarnya suka dengan Iviora African Mango Cocoa S-Plus ni...Rasanya seperti kita minum air koko dan ada bau buah mangga, setiap kali Sally ambil Iviora African Mango Cocoa S-Plus ni, Sally akan rasa kenyang dan dapat rasa lemak tu macam dibakar...tapi ye laa...baru 15 hari takkan mudah sangat nak Nampak kesannya kan?

Iviora African Mango Cocoa S-Plus sebenarnya berfungsi untuk mempercepatkan pembakaran lebihan lemak, meningkatkan kadar metabolism, mengurangkan penyerapan lemak dan juga membantu membakar karbohidrat yang berlebihan dalam tubuh badan.



Cara untuk menggunakan Iviora African Mango Cocoa S-Plus ni mudah je, korang hanya perlu campurkan satu paket Iviora African Mango Cocoa S-Plus dengan 200ml air suam...dan amalkan 1-2 kali sebelum atau selepas makan setiap hari..Mudah je kan?

Untuk maklumat lanjut :

Facebook : Iviora Malaysia
Website : www.iviora.com

Post a Comment

3 Comments

  1. kalo makan mango african yang pure ? haaa guano..

    ReplyDelete
  2. Gooo Gooo Sally !! Betul.... badan besar sometimes nampak comel, tapi kalau dah over... nanti penyakit lain sampai.... Semoga ada effect yang lebih ketara buat Sally... mwahs !

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!