[Live Update] Reunion SK2 di Port Dickson


Yeay! Live update daripada PD!

Terus terang cakap, ini merupakan reunion yang paling rare yang Sally hadiri..bukan sebab situasi tapi sebab orang-orang yang datang...hahaha...

Percaya atau tidak kalau Sally cakap dorang ni semua kawan-kawan Sally daripada zaman sekolah rendah..? kawan-kawan yang kami saling kenal daripada darjah satu...tahun 1997!! Hahahaha....Reunion ni bukanlah besar sangat dan agak santai...Hanya permulaan untuk berjumpa dengan kawan-kawan yang dah lama tak bertemu...Walaupun ada yang bersama sampai habis tingkatan 5, tapi masih ada segelintir yang dah lama tak jumpa..


Awalnya ada la rasa macam awkward sedikit...mana taknyaa...ada yang Sally tak ingat nama walhal dorang menjerit nama Sally daripada jauh...hihihi....Segan pulak bila tak ingat nama kawan sendiri...Kitorang berkampung daripada petang semalam lagi dan InsyaAllah akan balik kejap lagi...Nanti Sally update penuh pasal aktiviti kat sana ye!

Have a great weekend semua!

Post a Comment

10 Comments

  1. 1997 saya baru lahir. wow lama betullah akak dgn kawan2 akak ni. ini namanya baru friendship! :D

    ReplyDelete
  2. Best arr dpt kumpl ramai2 kwn sklh rendah plak tu

    ReplyDelete
  3. bestnya dapat reunion. sy dulu dulu masa time belajar adalah jugak buat reunion tapi sekarang bila masing masing dah sibuk dengan kerja n keluarga susah sikit nak kmpul ramai2.

    ReplyDelete
  4. Seronoknya dapat jumpa kawan sekolah rendah ni!

    ReplyDelete
  5. mak aihh.. darjah 1, kak zaza pun dah lupa huhuhu..

    ReplyDelete
  6. Wahhhhh mmg best!! Okje dah tau dah camne kecohnya hari tu Ss.....yelah lama tak berjumpa katakan....mesti ada yg dah pergi huhu

    ReplyDelete
  7. best dapatbuat reunion macam ni.. kak aiza kawan sekolah rendah ramai yang dah lost contact..

    ReplyDelete
  8. terbaik la reunion kwn2 skola rendah.
    aida and frens ada gak plan, but lom jadik.
    semua nya keje merata mesia ni.
    susah nak jemput balik :(

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!