Plusify Anniversary Sale!


Haaa! Ada benda best yang Sally nak kongsikan... Sally ni jarang betul shopping...yela...bila saiz badan kita ni extra sana sini...mmg kurang la tempat nak cari baju-baju yang up to date, luckily jumpa dengan Plusify! Dannnn...kepada mereka-mereka yang berbadan comel macam Sally ni...Sally nak ajak korang sama-sama datang ke Plusify Anniversary Sale yang dianjurkan oleh Plusify Studio.



Plusify Anniversary Sale

Tempat :
Plusify Studio, 33-1, Jalan Suppiah Pillay Off Jalan Ipoh, 51200, KL

Tarikh :
25 Oktober 2015 (Ahad)

Masa :
11 am - 3 pm

Lagi satu berita baik, kalau korang menjadi antara 30 orang yang terawal mendaftar untuk hadir ke Plusify Anniversary Sale di laman web mereka, korang mungkin berpeluang untuk dapat goodie bag yang bernilai hampir RM50!



Senang je, just log in ke website mereka, tekan kat bahagian anniversary tu...isi segala jenis particular korang dalam tu dan walllahhh! Senang je kan?



Tak cukup dengan tu...pihak Plusify Studio juga akan memberikan potongan sehingga 30% untuk pakaian dan aksesori mereka pada hari tu...Murah dan up to date! Wahhh! Serius tak sabar nak shopping Ahad ni...Korang pun datang la untuk memeriahkan suasana sambil belanja Sally 2-3 helai baju..eh?

Jumpe disana ye nanti!

Instagram: instagram.com/plusifyme
Facebook: fb.com/plusify
Website: www.plusify.my

Post a Comment

2 Comments

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!