OSTANIA Mangosteen Amrita - Minuman manggis yang hebat!


Sebelum ni kita selalu dengar yang manggis tu baik untuk kesihatan, tapi jarang kita nak lihat produk yang berunsurkan manggis secara penuh kan? Manggis yang terkenal dengan gelaran "ratu buah" ini merupakan buah yang kaya dengan antioksida.


OSTANIA Mangosteen Amrita, mungkin satu jenama yang jarang kita dengar tapi minuman ni sebenarnya sangat berkhasiat dan yang penting sekali, sedap! OSTANIA Mangosteen Amrita diformulasi daripada keseluruhan buah manggis termasuk puri dan kulitnya, ini membuatkan minuman ni kaya dengan Xanthones. Minuman ini juga ditambah baik dengan campuran ekstrak epal, roselle, acai beri, anggur dan buah delima.

**Menurut kajian, Xanthones mempunyai kesan yang sangat baik untuk organ dalaman manusia kerana kadar antioksidan-nya yang tinggi.


Minuman ni sebenarnya agak masam, tapi kalau simpan dalam peti sejuk...mmg syok layan masa berbuka puasa...Ouh! lupa Sally nak bagitau...Sally minum Ostania ni masa bersahur, sebab selain daripada kaya dengan antioksidan, ianya membantu penghadaman dan mengembalikan tenaga...

Believe me, you won't get too dull, too tired or too hungry...Yela...bila kita puasa ni, badan cepat lesu sebab kekurangan pengambilan air pada waktu pagi kan...lagi-lagi kalau kita yang bekerja dalam terik matahari atau dalam penghawa dingin sepanjang hari...


Ni antara lain, kebaikkan serta khasiat yang ada dalam OSTANIA Mangosteen Amrita ni...yang penting sekali, tiada tambahan gula ye, minuman ni hanya bergantung kepada pemanis semulajadi yang ada dalam buah-buahan yang digunakan...

OSTANIA Mangosteen Amrita ni dijamin HALAL dan dah dapat Sijil Halal JAKIM pun...so, jangan risau...Daripada ladang terus ke kilang untuk pemprosesan, dikilangkan dan terus jadi produk...mudah, selamat dan bersih!

Cara nak minum dia pun sangat mudah...minum secara terus (30ml) atau pun boleh juga kalau nak campur dengan air, dengan ratio 1:1..

Sally sarankan kepada mereka yang ada penyakit kencing manis, darah tinggi dan kolestrol tinggi...cuba minuman ni...sebab Sally berikan kepada ibu sebotol untuk dia cuba, sebelum ni dia susah nak solat berdiri sebab lutut dia agak sakit...dan beberapa hari selepas minum Ostania ni pada waktu pagi dan malam, dia boleh dah solat berdiri...walaupun tidak secara penuh, tapi kira ada perkembangan yang baik juga..


So, kalau berminat...boleh la cuba minuman OSTANIA Mangosteen Amrita yang sangat berkhasiat dan baik untuk sistem penghadaman kita...korang boleh mendapatkan OSTANIA Mangosteen Amrita dengan harga RM 49.90 (500ml) sebotol sahaja. Kalau nak beli boleh ke pautan SINI..

Jumlah hidangan untuk sebotol ialah 16 cawan kecil dan jangka hayat sebotol mencecah 24 bulan.

Post a Comment

1 Comments

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!