Pakej berpantang tradisional Aishah Radhiah 2015


Aktiviti berpantang selepas bersalin merupakan antara elemen yang penting buat ibu-ibu kat luar sana...Sally nak cerita banyak pasal berpantang pun sebenarnya Sally kurang pasti...tapi yang Sally tau berpantang ni bagi yang rajin, dijamin akan mendapat kembali potongan badan asal mereka, menjadi sihat dan cergas seperti sedia kala.

Tahun 2015, Sally nak bagitau kat korang tentang pakej berpantang secara tradisional yang boleh didapati daripada Aishah Radhiah. Aishah Radhiah ni ada pelbagai jenis pakej untuk spa, dan sekarang ni mereka mula bertapak dalam bidang penjagaan pantang pulak.


Pakej yang ada termasuklah:

http://aishahradhiahspa.com/

Pakej ni hanya valid untuk tahun 2015 ye...sepanjang tahun...Aishah Radhiah ada juga menyediakan pakej urutan untuk bayi dan juga pakej untuk memasak makanan berpantang dengan harga RM40/sehari...murah je kan...kalau korang berpantang sendiri atau tak larat nak masak lauk-lauk berpantang, boleh minta tolong daripada Aishah Radhiah.

Tungku herba handmade by Aishah Radhiah Beauty & Spa

Aishah Radhiah juga ada menyediakan tungku herba handmade by Aishah Radhiah Beauty & Spa sendiri...yang penting sangat berbaloi kalau ambil pakej berpantang dengan mereka ni...

Walaupun Aishah Radhiah baru je nak bertapak dalam dunia penjagaan pantang ni, tapi confinement lady (mak bidan) mereka dah berpengalaman lebih daripada 2 tahun dalam menjaga ibu-ibu berpantang, so, don't worry! InsyaAllah korang akan berpuas hati dengan servis yang mereka berikan..

Urutan Bayi
 
Pakej ni cover untuk semua ibu-ibu yang nak berpantang secara tradisional diseluruh area Negeri Sembilan, Kuala Lumpur dan Selangor. Hubungi je mereka, sure nanti korang akan dilayan sebaiknya...

Kepada ibu-ibu yang mencari pakej berpantang tu, Sally cadangkan korang cuba dengan Aishah Radhiah, nak booking boleh call 012-9422798 or online booking dekat website aishahradhiahspa.com

Website : aishahradhiahspa.com
Facebook : Aishah Radhiah Beauty & Spa
Instagram : @aishahradhiahbeautyspa

Post a Comment

3 Comments

  1. haaaaa memang sungguhla.. kena rajin. kang tak buat semua ni menggelebeh sana sini orang kata..

    ReplyDelete
  2. salam singgah sini dik sally...peekongsian menarik....

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!