Running Man di Sarawak, April 2015

Rata-rata rakyat Malaysia, yang minat KPOP ataupun tidak mesti kenal dengan Running Man...bohong jugak kalau tak pernah dengar kan...hehehehe....paling tidak sure ada nampak iklan kat TV tu haaa!

Okay la...selalunya kita dengar yang kalau artis KPOP biasanya akan datang ke semenanjung atau secara spesifiknya ke Kuala Lumpur atau paling tidak ke Penang, tapi kali ni pihak produksi Running Man akan ke Sarawak!

[NEWS] The international popular Running Man series will be making its presence in Sarawak, with it’s recce team checking out the Bakun Dam as a possible location.

Tarikh exact dorang akan berada di Sarawak masih belum tau lagi bila tapi Sally akan update secepat mungkin kalau ada info lagi... Buat masa ni dikatakan mereka akan ke Bintulu atau ke Empangan Bakun...so, kita nantikan la kemunculan Malaysia dalam siri Running Man!

errr....tapi kalau tetiba tak jadi jangan la sedih pulak eh..hihihi


----------------------------------------------------------------------------------------------------
UPDATE (10/4/2015)

Running Man cast takkan hadir ke AIFFA 2015...Just pengarah untuk program tu je yang akan kesana dan selepas tu mereka akan ke Bakun Dam untuk melihat kawasan.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Post a Comment

13 Comments

  1. Hehe. dapat tahu masa hari tu; rasa mcm nak terlompat2. kekeke . xD

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum sally, wahwahhh menarik ni. kita minat gak RM ni. hehehhe jauh pula Sarawak tu

    ReplyDelete
  3. kat rumah semua minat running man nie ;) huhuhuuhuu budak 6 tahun pon dah boleh hafal nama-nama diorang dan waktu siarannya

    ReplyDelete
  4. RM ni memang tengah hit, orang yang tak minat Kpop pun boleh tergila-gilakan runningman. kalau betul diorang ni buat kat Malaysia mesti best.. Yela, before ni rasa jealous je bila tengok diorang buat game kat jiran-jiran kita macam Thailand tu.. hihi..

    ReplyDelete
  5. Kenapa tak gi Miri? Kalau kat Miri kan best. hehe T_T Tak sangka ke Sarawak.. hehe

    ReplyDelete
  6. Hari tu pun ada baca pasal benda ni. Tapi, tengok jelah dulu sama ada betul ke tak jadi benda ni. Running Man ni dahlah selalu cancel kalau ada apa-apa yang berkaitan dengan Malaysia ni.

    ReplyDelete
  7. hihi diorang takot datang malaysia.. fans kan extreme =P LOL..
    terus p sarawak tuh.. amboi.. maila singgah KL.. hihi..

    ReplyDelete
  8. diorang dh d bintulu sejak semalam and next week diorang akan turun ke kuching bertempat di kampung budaya sempena AIFFA

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. Itu tak pasti...tapi rasanya dah sampai smlm utk sesi penggambaran di Bakun Dam.. :)

      Delete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!