DEAR FADZI - Fesyen Kasual Untuk Semua


Kali ni nak cerita pasal rakan blogger kita, Fadzi Razak. Blogger baru yang meningkat naik sekarang...hehehe...tapi kali ni bukan nak cerita pasal blog dia...tapi nak cerita pasal Dear Fadzi...Haaaa...ape benda pulak tu..?


Straight to the point.

Dear Fadzi ni sebenarnya merupakan business online milik Fadzi Razak, dan beliau menjual pelbagai jenis pakaian yang sesuai untuk mood kasual...Kepada readers perempuan, siapkan diri korang untuk keluarkan duit..hahahaha...*hasutan Jumaat*

Mereka menyediakan fesyen-fesyen kasual terkini untuk muslimah yang ingin tampil cantik tapi dalam masa yang sama mahu kekal menutup aurat dengan sempurna dan dan juga ada menawarkan pakaian kasual lelaki yang mahu kelihatan segak dalam fesyen kasual. Pakaian-pakaian yang mereka tawarkan sesuai untuk dipakai ke majlis-majlis kasual, aktiviti santai mahupun ke kelas atau ke tempat kerja.

Sempena pembukaan mereka, Dear Fadzi ada menawarkan Promosi Pembukaan (Opening Sale Dear Fadzi), yang menjadi keutamaan dalam promosi ni ialah harga murah dan berpatutan serta free postage. Opening Sale Dear Fadzi berlangsung sepanjang bulan Februari dari 1 Februari 2015 sehingga 28 Februari 2015.






Dah-dah...

Jangan nak tengok je...sepantas kilat serbu mereka punya Instagram (Dear Fadzi) atau Facebook Page (https://www.facebook.com/dearfadzi) untuk Opening Sale Dear Fadzi ni atau kalau korang nak WhatsApp pun boleh (018 3121 520)...Kalau habis nanti Sally tak tau ye...sebab stok mereka sangat terhad...So, no booking or whatsoever...Mereka gunakan sistem "First Come First Serve"...okay?

Range harga daripada RM20 - RM45 (Free Postage)

Takkan tak nak kan..?

p/s : Shopping Time...!

Post a Comment

9 Comments

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!