Obsesi, satu perkataan.


Ada orang panggil gila...ada yang panggil obses...tapi macam manusia biasa yang lain...mesti ada sesuatu yang kita suka dan kita harapkan menjadi milik kita...Kalau Sally...ini bakal merupakan obsesi terbaru yang akan terjadi pada Sally...





All of this belong to one of my MYBoice, Ipah...Dia one of Malaysian Boice fanclub punya admin...Mmg salute la dengan dia...even dia bias kepada Lee Jong Hyun, tapi dia support the band as a group...whole group...gosh! Sally pun belum tahap macam dia....

Join gathering semalam...I've meet so many people...Daripada yang fans suam-suam kuku, yang over fanatic dan yang sentiasa menyokong CNBLUE dalam setiap konsert dalam world tour dorang...pernah jumpa orang yang baru turun flight daripada Philippine dan straight ke gathering venue..? Hahahaha...dorang mmg sangat hebat!



I'm a proud BOICE...

Serius la....semakin lama semakin sayang dengan dorang...bila kita kenal dorang...cuba selami kehidupan dorang...makin mendalam...makin banyak benda yang kita tau...kadang-kadang kesian dengan dorang yang bekerja non-stop...Rasanya bila jadi die hard fans ni...hati selalu je cepat tersentuh, boleh nak menangis sebab dorang makin kurus? Nan hado la fans lain macam Sally..ke ada? ...or maybe I should keep low and jadi fans suam-suam kuku jugak?

Post a Comment

6 Comments

  1. kalau minat, teruskan laa... obsessi macam ni masih sihat kot...?? hee ~

    ReplyDelete
  2. Teringin gak la nak kumpul-kumpul macam ni. Tapi, duit takde. So, duduk dediam je la

    ReplyDelete
  3. bertuah cnblue ada fans macam sally.. teruskan je, dah minat kan? hehe..
    i hope u'll get a chance to meet cnblue f2f.. nnt bole tolong culikkan jong hyun utk anne.hihihi..

    ReplyDelete
  4. wuhuuuuuuuuu...baru turun dr philiphine konsert cn blue trus ke event...bapak fanatik gilaaaaaaa.........
    kita ingtkan kita dah fanatik habis-habisan..tp ada yg lagi fanatik dr kita..hehehehehe :)

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!