PAKEJ HAJI BERSAMA FELDA TRAVEL (1441H/2020M)


PAKEJ HAJI BERSAMA FELDA TRAVEL (1441H/2020M) - Menjadi impian semua umat Islam untuk menjejakkan kaki ke Tanah Haram dan seterusnya menjalankan Rukun Islam yang terakhir iaitu menunaikan haji. Tak semua berkemampuan dan ada yang menunggu penuh setia dengan panggilan Tabung Haji saban tahun.

Jujurnya Sally sendiri baru mendaftar dan tak tahu la bila giliran nak dapat jejak kaki Masjidil Haram. Sejak pulang daripada menunaikan umrah tahun lepas, hati ini rasa berkobar nak jejak lagi untuk menunaikan Haji.



Kepada mereka yang tidak mendapat panggilan tahun ini, dan jika mampu, Sally nak kongsikan tentang Pakej Haji bersama FELDA Travel untuk tahun 2020 (1441H). Dengan hanya serendah RM37,000 berdurasi 40-45 hari, kita dah boleh menunaikan Haji, Insya-Allah.

Dibawah kelolaan FELDA Travel, mereka mempunya dua pakej haji yang boleh kita pilih iaitu PAKEJ RAYHAN (ekonomi) dan PAKEJ RAWDAH (premium). Kalau Sally, yang mampu buat masa ini hanya pakej Rayhan sahaja, tapi perlu beri laluan kepada ibu dulu untuk menunaikan haji.



KENAPA KENA MENGGUNAKAN KHIDMAT FELDA TRAVEL?

1. Hotel sangat dekat dengan Masjidil Haram
Hanya 250m saja ke Masjidil Haram. Tak perlu jalan kaki lebih 1 km. Sangat sesuai untuk warga emas atau jemaah yang ada sakit lutut. Boleh ulang alik ke masjid untuk beribadah dengan selesa.

2. Tiada Transit Hotel di Aziziah
FELDA Travel akan membawa bawa kita terus masuk ke hotel di Mekah tanpa perlu transit di kawasan Aziziah yang jaraknya 4.5 km ke Mekah. Jadi, tak buang masa dan dapat ke Masjidil Haram setiap waktu solat.

3. Ustazah Pembimbing Haji
FELDA Travel akan membawa seorang Ustazah khas untuk membantu menjawab segala permasalahan wanita dalam ibadah haji. Tak semua agensi bawa ustazah ya sebab ianya merupakan kos tambahan, tapi FELDA Travel bawa untuk kesenangan jemaah.


4. Makanan selera Melayu
Bufet disediakan oleh Felda D'Saji sepanjang lebih 30 hari kita di Mekah. Memang kena dengan tekak kita dan tak perlu risau nak cari makanan lain. Tak ada istilah rindu makanan Malaysia.

5. Saiz kumpulan kecil
Saiz jemaah mereka hanya limit untuk menawarkan perkhidmatan berkualiti dengan layanan istimewa kepada jemaah.

6. Percuma Qurban
FELDA Travel akan menjalankan ibadah Qurban secara percuma iaitu seekor kambing untuk setiap jemaah.

7. Hari Tarwiyah
FELDA Travel juga akan membawa jemaah bermalam di Mina pada 8 Zulhijah, seperti sunnah Nabi SAW tanpa tambahan kos kepada jemaah.



8. Agensi Berpengalaman
Untuk tahun 2020, Alhamdulillah FELDA Travel memasuki tahun ke-14 diberi lesen oleh Tabung Haji untuk mengendalikan pakej haji dengan barisan staf yang cukup berpengalaman.

9. 11 Hadiah Percuma
FELDA Travel akan memberi 11 hadiah percuma bagi memudahkan persiapan jemaah menyempurnakan rukun Islam ke-5 ini.

10. Pembimbing Haji Berpengalaman
FELDA Travel akan membawa 2 orang ustaz dan seorang ustazah berpengalaman khusus untuk menjadi pembimbing haji di Mekah bagi membantu jemaah untuk mendapatkan haji yang mabrur.


Tak cukup dengan 10 kelebihan kenapa kita perlu pilih FELDA Travel? Ada banyak testimoni juga dikongsikan di media sosial. Hanya perlu buat carian di Google dan keyakinan untuk memilih FELDA Travel akan lebih kuat selepas itu. Kepada yang tidak mendapat panggilan tahun ini bersama Tabung Haji tapi berkemampuan untuk memilih pakej swasta, Sally cadangkan PAKEJ RAYHAN daripada FELDA Travel!

“Promosi Istimewa bagi pendaftaran sebelum 25 Mac 2020”


www.feldatravel.com.my/haji2020
FB : feldatravel | IG : @feldatravel
Pn Shidah +60192010843 / Tn Hj Rizal +60192637028
Atau email ke salam@feldatravel.com.my

Post a Comment

9 Comments

  1. harga serendah rm37k? aduhai.,
    tringat ms wak gi haji tahun 2011 dh rm23k., huhuhu semoga dipermudahkan., aminn

    ReplyDelete
  2. Menarik pakej Rayhan yang disediakan oleh Felda Travel, 36K untuk 5 orang rasanya sudah selesa.

    ReplyDelete
  3. Macam menarik je pakej dia. Kalau ada rezeki boleh la pergi

    ReplyDelete
  4. Teringin nak mengerjakan haji.. Kalau ade rezeki insyallah sampai sini. Terbaik juga pakej felda travel ni.. Semua serba lengkap

    ReplyDelete
  5. Wah. Menarik pakej yg disediakan tu. Yg pnting pakej yg dipercayai. Sbb skrg ni tkut scam je kan.

    ReplyDelete
  6. Thanks for sharing this info, semoga semua dipermudahkan

    ReplyDelete
  7. Moga ada rezeki ke sana, satu hari nt

    ReplyDelete
  8. Bestnya sally dah daftar haji.
    Kita tak daftar pun lagi..
    Ada rezeki dapat la pergi nanti..
    Bagus ada info ni sally.
    So tak la risau dengan travel yang ada kan.

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!