Tak pandai mekap pun takpe asalkan ada Jolie.


Perempuan dan kecantikkan memang tak dapat dipisahkan...Sally pula bukan jenis yang suka mekap dan pandai mekap...Hahaha...sebenarnya Sally memang malas mekap dan tak suka ada banyak sangat benda yang bertepek kat muka...tapi disebabkan kerja Sally kena berhadapan dengan orang, kadang-kadang kena keluar masuk TV..eh..hahaha..kena la presentable sikit kan..


Sally nak memperkenalkan dekat korang, JOLIE - SS (Shimmer Shine) Cushion Foundation terbaru di pasaran! Sebab nak cepat tapi masih lagi nak cantik, kita guna la Jolie...Sedikit pengenalan tentang Jolie, Jolie itu sendiri diambil daripada perkataan Perancis yang bermaksud ‘cantik’. Jolie dicipta untuk memudahkan wanita bersolek dalam masa yang singkat tanpa menggunakan terlalu banyak masa untuk memakai krim, primer, bedak asas cair dan seterusnya loose powder....Jadinya kita ada masa yang lebih daripada buang masa bermekap...ok, bukan kita la sebenarnya Sally je yang malas.

Apa yang Sally suka pasal Jolie ni, selain daripada memudahkan Sally mekap, ianya melindungi kulit dengan SPF35+ dan ada Vitamin C untuk merawat kulit dari kesan sinaran UV. Formulasinya yang tidak melekit malah ringan di kulit, tahan lebih lama sangat sesuai untuk yang jenis mengejar masa. Semudah 5 minit, kulit kita akan menjadi sekata, bercahaya secara semulajadi. Sesuai untuk semua peringkat umur yang ingin kelihatan yakin menawan tanpa perlu bersolek tebal.


👉 KUALITI PREMIUM
👉 TAHAN LEBIH LAMA
👉 MENJIMATKAN MASA BERSOLEK
👉 MERAWAT & MELINDUNGI KULIT DGN SPF 35 & VITAMIN C
👉 SENANG DICUCI & MESRA WUDUK
👉 GUNAKAN TANPA WAS-WAS (LULUS KKM)


Jolie ada dua kod; Cream dan juga Caramel...untuk Sally, Caramel lebih baik la sebab agak gelap...Sally tak suka nampak muka macam putih pelik tuuu...kalau nak guna Cream memang tak la kan...bertambah putih jelita pulak nanti! Hahaha...tapi Sally prefer kalau ada Natural lagi baik...hehe...putih tapi tak putih sangat kan?


Hah! Ini Sally tunjuk before and after Sally gunakan Jolie...tak nampak bercapuk kan dan yang penting sekali ianya ringan dan tahan lama...lagi korang berpeluh, bukan muka jadi berminyak tapi jadi glowing...LESS IS MORE la kan lebih baik...yang penting muka kita kekal terjaga la walaupun seharian, senang nak cuci kalau nak solat dan lepas tu dah boleh apply balik...sekejap je masa...tak pandai mekap pun masih boleh jadi cantik berseri.

Sally suka sebab ada fungsi untuk tutup cela dan boleh cover "mata panda" kat bawah mata tuu...lingkaran gelap tu yang kata buat rasa murung sikit selain daripada parut jerawat dan macam-macam lagi la bertepek kat muka ni...tapi lepas guna Jolie, sapu je dah selesai!


Kalau korang berminat nak cuba Jolie, boleh hubungi nombor kat bawah ini okay?

ORDER SEKARANG via WHATSAPP DI:
www.wasap.my/60193273566

AGEN JOLIE:
www.wasap.my/60162339464
www.wasap.my/60193839980 untuk sekitar SHAH ALAM & KLANG
www.wasap.my/60185737159 untuk sekitar KL SENTRAL & BRICKFIELDS
www.wasap.my/60173684536 untuk sekitar KLCC & AMPANG

Post a Comment

10 Comments

  1. Ber"make up" tapi nampak natural dan ringan serta mesra wudhuk itu sangat penting..

    ReplyDelete
  2. nak try lah! senang kalau ada dalam handbag benda ni

    ReplyDelete
  3. Saya pun suka pakai bb produk macam ni nak bersiap senang dapdap je kat muka pastu calit lipstick sikit. Senang

    ReplyDelete
  4. Ada cc cream mmg senang.. Kdg tu nk kluar sekejp.. Mmg ssuai sgt pakai ni.. Ceppat dah mudah

    ReplyDelete
  5. Sama macam akak..tak suka nampak putih .nampak plastik sangat.. suka kulit gelap2 sikit..Mekap pun cantik kalau guna warna gelap2 sikit ni.

    ReplyDelete
  6. betul tu, kenalah bermake up sikit, untuk keyakinan diri kita. make up, tak semestinya kena tebal-tebal kan.. bestlah tengok Jolie ni. senang nak apply.. lagipun tak merubah tona wajah kita. itu yang penting kan.

    ReplyDelete
  7. I pun nak kulit flawless macam Jolie, will check out the product.

    ReplyDelete
  8. Memang nampak beza sebelum dan selepas guna. Kita sebagai perempuan memang kena mekap untuk bagi keyakinan pada diri

    ReplyDelete
  9. Saya memang x pandai mekap, so this product sesuailah dgn saya hehe

    ReplyDelete
  10. suka sebab jolie tak melekat kat tudung weiii

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!