Majlis Pelancaran CT Fit Detox by Coach Amie!



CT Fit by Siti Aminah Borhan | Beberapa hari lepas Sally berkesempatan ke Majlis Pelancaran produk detox terbaru, CT Fit yang telah diasaskan oleh Siti Aminah Borhan, Ikon Jom Kurus 1 Malaysia (JK1M) - Musim Kesembilan.

Kalau kat Instagram @sitiaminahborhan, beliau mmg sangat terkenal dengan sharing pasal perjalanan beliau turun 67kg daripada berat asal 127kg dalam masa kurang daripada setahun!!! Memang inspired la kan kepada mereka yang nak menurunkan berat badan. Sally ni jangan tanya la...manjang makan je kerjanya, takde la nak fikir kurus. Hahaha.


Majlis Pelancaran telah dijalankan oleh Kevin Zahri; Ikon JK1M. Sebenarnya agak awkward pergi majlis ni sebab Sally kan comel sangat badan, yang kat sana pulak semuanya sihat-sihat je..hahaha..

Kalau korang nak tau, produk detox memang sangat bagus sebab ianya menjadi agenda untuk kita sihat. Perlu diingatkan yang detox bukan ubat kurus, tapi bahan yang boleh bersihkan tubuh, usus kita dari dalam dan jangan ingat bila guna detox tak payah bersenam ye, WAJIB BERSENAM!


Siti Aminah Borhan atau lebih dikenali sebagai Coach Amie ni mmg seorang yang sangat fokus, dan bagi dia produk yang dia hasilkan selepas hampir 3 tahun kajian formulasinya memang merupakan hadiah untuk mereka yang nak kurangkan berat badan. Yela, kalau nak dapatkan one to one session susah la kan.

CT Fit merupakan minuman detox yang berperisa beri dan menggunakan sepenuhnya STEVIA sebagai pengganti gula. CT Fit ni fungsi dia untuk menyingkirkan toksin dan lemak, membantu membersihkan kolon (usus), mengelakkan sembelit. Sistem pencernaan yang sihat dan bebas daripada toksik menjadikan badan kita lebih ringan dan menjadikan kita lebih bertenaga dan hidup!

Zarul Umbrella, Amira Othman, Ray ERA

Antara fungsi CT Fit (Minuman Pracampuran Beri)
↪ Membantu menghilangkan perut boroi
↪ Membantu membuang toksin dari badan
↪ Membantu melawaskan pembuangan air besar
↪ Membantu membersihkan kerak-kerak usus
↪ Membantu permasalahan sembelit
↪ Membantu menambah tenaga
↪ Membantu kulit menjadi semakin baik

**Tips penting : Minum air yang secukupnya mengikut keperluan berat badan.
Produk ni pun telah mendapat respon yang positif, lagi-lagi lepas kejayaan Rahim Sepahtu berjaya mengurangkan 22.kg menerusi MISI XL RAHIM yang dilancarkan di Sinar FM.

Coach Amie dengan produk minuman detoks; CT Fit

Untuk 1000 pelanggan pertama, pihak CT Fit telah menyediakan t-shirt #CTFITTEAM secara percuma. Setiap botol mempunyai 30 sachet minuman detox yang sedap dan 30 video senaman khas daripada Coach Amie sendiri.

WhatsApp CT Fit HQ (013-207 8433) kalau berminat nak cuba. Sally sendiri dah cuba 2 paket, sedap rasa dia macam air strawberry...masam masam manis, tapi manis yang sihat daripada Stevia. Sekali rasa macam minum smoothies pun iye jugak.

Minuman kesihatan ni sangat bagus untuk mereka yang mencari solusi untuk menurunkan berat badan, mengekalkan berat badan yang ideal dan buat mereka yang ingin sentiasa kekal cergas dan bertenaga.

Post a Comment

8 Comments

  1. cantiknya la coach amie ni
    kalau ada kawan2 cari produk detox boleh la zaza suggestkan ;)

    ReplyDelete
  2. Wahhh bestnya kalau dapat try minuman ni.. Nampak macam sedap tu

    ReplyDelete
  3. Macam best je sally..kalau ok k.el nak standby for puasa nti hihi

    ReplyDelete
  4. Nak try jugak la camni sebab kevin pon approve produk dia. Bestnya dapat turun berat macam tu. Hehe

    ReplyDelete
  5. Oh inilah produk kurus tu ye..wah..bolehla bagi suami cuba..selalu ngadu perut dia boroi..hahaha

    ReplyDelete
  6. Wow sangat setahun turun sampai 60 kg. Akak ni exercise 3 bulan baru turun sekilo. Nak kena try produk ni lah baru boleh turun banyak..

    ReplyDelete
  7. Erm.. bila la nk kurus ni.
    Ke kena try detox ni. Hehe
    Nmpk mcm urmmmm.. sdapnyaa..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!