Thursday, February 1, 2018

Masalah Ekzema? Kulit Sensitif? Renoskin Medic Serum, Terapi Herba Terbaik!



Terapi Herba untuk Ekzema dan Kulit Sensitif | Masalah ekzema bukan perkara baru yang kita dengar..Selalunya kanak-kanak sering dikaitkan dengan masalah ekzema ni...dan masalah kulit sensitif pula lebih sebati dengan orang dewasa, tapi jangan salah sangka...ekzema pun mungkin boleh terjadi kepada orang dewasa!

Walaupun penyakit ekzema ni bukan penyakit yang boleh berjangkit, tapi penyakit ni mungkin boleh menjadi penyakit kekal kalau kita tak rawat dengan segera dan menyebabkan keresahan dan ketidakselesaan pada mereka yang menghidapnya.

Renoskin Medic Serum
Renoskin Medic Serum ni merupakan serum untuk kulit ekzema dan kulit sensitif yang 100% semulajadi - BEBAS kimia sintetik, BEBAS steroid, BEBAS pewangi sintetik,

Renoskin telah mendaftar dengan KKM (KKM NOT 161106450K) dan juga didaftarkan dibawah kilang bertaraf GMP (Good Manufacturing Practice).

Kandungannya terdiri daripada:
Ekstrak Kelapa Asli yang berfungsi untuk mempercepatkan proses penyembuhan luka kerana ianya bersifat antibakteria & antifungal, merupakan agen pelembap dan membantu mengurangkan masalah kelemumur.

Herba Rosemary seringkali dikaitkan dengan aroma terapi bagi minda pemakai, melindungi kulit dari radikal bebas & cahaya matahari. Ianya juga bersifat antiseptik untuk lawan kuman, meremajakan kulit dengan penggantian sel-sel yg dah rosak dan memelihara kulit kepala dan rambut.

Ekstrak buah zaitun dan herba-herba terpilih, dan juga mengandungi Vitamin E, Vitamin A, Fatty acids & Omega 6.

Kegunaan / Kebaikkan Renoskin Medic Serum
⏩ Meredakan ekzema dan "psoriasis" - penyakit imun yang timbul yang menyebabkan kulit kemerahan, tompok-tompok yang cerah muncul pada kulit.
⏩ Melembapkan kulit & merawat serta mencegah ruam lampin
⏩ Merawat jangkitan kulat dan bakteria
⏩ Merawat luka melecur & memudarkan parut
⏩ Menyuburkan rambut
⏩ Menghilangkan regangan kulit (stretch-marks)
⏩ Memudarkan pigmentasi
⏩ Merawat gatal-gatal, kulit kemerahan dan alahan kulit

Testimoni mereka yang menggunakan Renoskin Medic Serum





Ini antara testimoni daripada mereka yang menggunakan Renoskin. Sebenarnya produk ni dah lama dalam pasaran, dah hampir 2 tahun dan 2018 merupakan tahun ketiga mereka dalam pasaran Malaysia.

Serum ni bukanlah serum yang berteraskan kecantikkan. Tekstur dia sedikit berminyak sebab pati minyak kelapa dara tu tapi jangan risau sebab ianya mudah serap. Lepas letak tu rasa macam guna losyen je. Bau dia pun wangi, macam aromaterapi..tak pedih bila guna..Produk ni juga dihasilkan melalui kajian saintifik daripada pakar bio-kimia yang berpengalaman.

Sally pun guna masa kena percikkan minyak kat perut masa goreng tofu..hahaha...habis melecur kulit perut tapi tak dapat la Sally nak kongsikan gambar tapi apa yang boleh Sally cakap, serum ni buat Sally rasa selesa..tak rasa pedih masa kena air, tak rasa gatal bila parut tu mengering dan terkopek sikit. Sally masih sambung pakai walaupun tinggal parut hitam je..mana tau kot boleh hilang parut tu kan?


Kalau korang ada masalah ekzema, atau masalah kulit sensitif, atau kenal dengan mana-mana orang yang mempunyai masalah berkaitan, boleh la gunakan Renoskin..sebab produk ni memang dicipta khas untuk membantu mereka yang ada masalah kulit. Jangan bagi kulit kita rosak sebab digaru, gunakan Renoskin untuk kurangkan kegatalan.

Instagram : @renoskin_official
Facebook: RenoSkin HQ - Terapi Ekzema Organik
Phone: 016-490 7155
WhatsApp: www.wasap.my/60164907155/renoskinblog

10 comments:

  1. Terbaik! Aku nak guna jgk la nanti

    ReplyDelete
  2. Wah..ada utk ekzema khas ke... Bagus ni .. Ramai juga yg ada ekzema kan..

    ReplyDelete
  3. boleh nak suggest kat adik..anak dia ekzema..selain ekzema byk jugaklah kgunaan dia eh..terbaik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elok sgt kak El..Sally pun rasa nak share kat semua lepas Sally pakai

      Delete
  4. Dlm family tak ada ekzema.. Tp boleh la sugggest nanti kalau ada sesiapa cari..

    ReplyDelete
  5. terima kasih atas perkongsian sally..mmg terbaik

    ReplyDelete
  6. Akhirnya ada juga produk terbaik untuk ekzema.

    ReplyDelete
  7. Baguala..kena ada satu ni dekat rumah..boleh guna macam2

    ReplyDelete
  8. wah macam bagus je ni, kadang kulit sensitif gak ni

    ReplyDelete
  9. Dok guna utk masalah gatal dkt kaki. Mcm ada kesan positif jugak ni . Nnt nak share dlm blog jugak hehe

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!