Saturday, January 6, 2018

Dak Abang dengan Dak Tompok.


Sally memang daripada kecil dah membela kucing...Memang arwah papa dah biasakan diri Sally dengan dik beradik semua dengan kucing...Awal tahun lepas, kucing Sally memang banyak...almost 11 ekor, itu pun lepas bagi beberapa ekor dekat orang.


Dak Abang dengan Dak Tompok.
Tengok daripada saiz pun korang dah boleh tahu sape abang kan...abang masuk tahun ni dah 3 tahun dah umur dia..makin besar makin mengada pun ada...tu tertidur kat bantal sebab dia baring kat lengan Sally siku, dia baring kat kaki ibu pun kena sepak tepi..hahahaha...Membawa diri haaa..

Si Tompok ni pulak baru je abang Sally bawak balik...baru dalam sebulan dua ni rasanya...sebab mak dia kena langgar kereta dan adik beradik dia yang lain dah ada yang ambik...Haihhh...tapi dia punya nakal tu sampai kadang-kadang rasa nak ketuk kepala dia...Ni gambar masa Sally tgh melayan tgk drama..dia boleh landing atas bantal kita tengok sesama..aduhaiii...stress!

Actually kucing ni terapi minda jugak..kadang-kadang perangai dia buat kita sakit hati..kadang-kadang telatah dia buat kita tak kering gusi nak ketawa..apa pun, kucing tetap menjadi pilihan untuk Sally bela walaupun sebenarnya Sally alah dengan bulu kucing..hehehe

4 comments:

  1. Rindu kucing kita lepas baca post ni T__T

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alahai...kat sana takde kucing ke Farah? I mean kucing-kucing tepi jalan..

      Delete
  2. Comelnyaa! Fatin pon ada kucing cem dak tompok tuee kat rumah. Hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehe...akk stress dengan dia sebenarnyaaa...habis satu rumah dia punggah!

      Delete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!