Apa yang menarik di Tex Cafe; Kafe milik Texas Chicken ni?


Kat Malaysia ni dah selari dengan kafe dan kopi...jadinya tak salah kalau rangkaian restoran ayam terbesar rantau ini; Texas Chicken mengorak langkah untuk membuka kafe pertama mereka...satu-satunya di dunia dan pertama di Malaysia!

Kalau korang nak tau, Texas Chicken telah membuka branch mereka yang ke 42 di Suria KLCC..ini merupakan outlet terbesar buat masa ni tau...selain daripada makan ayam..lepas ni korang dah boleh relax dan menikmati pelbagai jenis kopi dan desserts mengikut selera korang.





Konsep Tex Cafe ini sama je macam kafe yang lain...tapi yang membezakan ialah connection dan lokasi kafe ni...sebabnya Tex Cafe terletak di outlet yang sama, iaitu di Suria KLCC. Kawasan dia sangat selesa dan ada FREE WIFI kalau korang nak lepak buat kerja ke assignment ke..



Texas Chicken terkenal dengan Honey-Butter Biscuits dia...Kalau korang tak pernah cuba makan, benda ni merupakan benda yang paling sedap kat Texas Chicken! hahahaha...honestly ini mmg review peribadi Sally...Sally pertama kali makan Honey-Butter Biscuits ni di Singapore, sebab masa tu belum ada lagi outlet Texas Chcken yang dibuka kat Malaysia..Lepas dah ada kat Malaysia, kadang-kadang tu Sally ke Texas Chicken hanya untuk beli Honey-Butter Biscuits. This is true story! Haha!

MENU YANG TERDAPAT DI TEX CAFE



Si gebu dua jenis ni merupakan muffin yang sedap nalaaaaa oii...Sally suka muffin Red Velvet tu selain daripada chocolate chips tu...



Peminat coklat mesti suka Chcolate Lave Cake ni...tapi Sally biasa je...sebab ada Honey-Butter Biscuits! Kahkahkah



Presenting you my favorite, all the time! Honey-Butter Biscuit dan yang tu special limited time only je ada, Chocolate Chips Biscuit.



Marble Cheesecake.



This is my favorite drugs..of course...ada cappucino, latte, hot chocolate, espresso dan mestilah harus ada Americano..baik sejuk atau panas semua korang boleh dapatkan kat sini...



Best kan semua menu dia...menu akan ditambah baik dari semasa ke semasa...jadinya kalau korang ada berdekatan Kuala Lumpur ataupun senang kata kat KLCC, jangan lupa singgah outlet ke 42 Texas Chicken, outlet terbesar di Malaysia buat masa ni dan juga singgah Tex Cafe, the one and only Tex Cafe in the world and in Malaysia so far!

Untuk lebih informasi, boleh ke www.TexasChickenMalaysia.com

Post a Comment

6 Comments

  1. Oh wow! now they have such nice coffees and cake too. I will drop by.

    ReplyDelete
  2. omg everything looks so good especially the food. i should really try their cafe next.

    jom la join n meriahkan segmen GA kt sini

    http://www.raydahalhabsyi.com/2017/11/comeback-giveaway-by-raydah-alhabsyi.html

    ReplyDelete
  3. Congrats to Texas and I going visit their cafe.

    ReplyDelete
  4. Semua pun nampak sedap!

    By the way, samalah kita kak Sally. I ate Texas Chicken for the first time at Singapore too :D

    ReplyDelete
  5. Suka ayam goreng dia... sedap.

    ReplyDelete
  6. WAAAW, banyak sekali macam makanannya. Buat dating ini menjadi tempat yang cocok nih hehe

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!