Saturday, July 22, 2017

Diari Korea | Dapat makan nasi dengan lauk, proper meals finally!!



Bila keinginan makan tu lebih menebal daripada duduk melingkor...jadinya gagahkan jua diri ni pergi cari kedai untuk makan...Sally jenis tak memilih makan...dan makanan Korea mmg Sally takde masalah nak makan sebab perut Asia ni takde benda yang dia tak suka..hahahaha

Ada sesetengah "banchan" (side dish) Sally okay tapi ada sesetengahnya tak boleh jugak masuk...kalau benda yang kebiasaan mmg takde masalah..kalau benda yang baru kali pertama nak makan tu kadang termenung jugak la tengok kejap..hihihi..

Korang doakan la perut Sally ni tak meragam teruk nak makan sedap je kat sini..hahahaha...kalau tak convert KRW ke MYR takde masalah...ini asal nak makan je convert dulu..hahahaha...mmg rasa macam Ya Allah, mahalnya makanan yang masuk dalam perut ni..kahkah!

8 comments:

  1. Sally..!!!!!! sedapnyaaa rindu ni makanan kat sana. alaaaaa nape rasa macam nak pegi sana lagi ? hahaha..

    ReplyDelete
  2. Tak pernah lagi ke Korea dan cuba sendiri makanan dari sana. Teringin sangatttt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena datang sini la A'eshah...ada banyak benda boleh teroka kat sini :)

      Delete
  3. Sedapnya ikan bakar! Rindu nak makan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak Sally yg baru lepas makan pun rindu lagi macam mana? hahahaha..

      Delete
  4. Makanan sana memang mahal ekk?? Tengok vitdaily buat vlog pun terkedu sha kejap.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makanan dia tak mahal pun...standard macam kita kat KL je tapi masalah dia currency laa...sbb singgit dorang is nearly RM4 kita..that's the major problem :(

      Delete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!