Pengalaman pertama kali shooting video - Typical Malaysian Property Promo!

10:39:00 PM Sally Samsaiman 5 Comments


Tahun ni tahun Sally dengan kamera..hahahaha...kebetulan haritu Sally join shooting video untuk SkyWorld Property...Selalunya kalau kita tengok orang yang berjual beli hartanah ni...kalau tak cerita pasal rebat, promosi berganda-ganda, hadiah percuma...macam-macam lagi la nak diberikan...


Antara blogger yang terlibat...mmg seronok betul seharian dengan dorang..hahahaha...masing-masing ceria sakan...Sally jangan cerita laa...baju pun habis pink..hahahaha...Walaupun ianya typical Malaysian property promo, tapi sebenarnya ada betulnya...Kadang-kadang Malaysia ni mmg ada tabiat yang susah nak jangka tapi dah menjadi sebati dalam kehidupan kita...

Tahun ni ada macam-macam video raya kan...yang kelakar, yang sedih, yang tak masuk akal pun ada jugak...hahahha...kali ni SkyWorld berikan kelainan dalam video raya mereka...selain daripada mengetengahkan kewujudan SkyWorld sebagai sebuah syarikat hartanah yang berpengaruh di Malaysia, mereka juga berkongsi tabiat pelik tapi benar masyarakat Malaysia!

Akhir kata, Selamat Hari Raya semua!

You Might Also Like

5 comments:

  1. kan. syok betul jadi plastic sekejap ni. heheheh. selalu posing bergambo je

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya...wah seronoknya dpt jumpa blogger lain

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!