FemMist; spray untuk penjagaan Miss V.

7:53:00 AM Sally Samsaiman 3 Comments


Penjagaan Miss V merupakan salah satu perkara yang penting...Tak hairan la ada banyak produk yang memartabatkan penjagaan dan memastikan Miss V berada dalam keadaan yang sihat dan selesa. Masalah keputihan, gatal-gatal yang mencurigakan, atau mula muncul aroma yang tidak sedap tu sudah lali dengan kita...Ianya merupakan salah satu daripada masalah kelamin yang mungkin dialami wanita.

Walaupun tanda-tanda tersebut tidak semuanya berbahaya, namun jika kita mengabaikan penjagaan Miss V, boleh membawa kepada ketidakselesaan dan mungkin juga membawa kepada masalah yang berkaitan dengan vagina. Sally pun baru-baru ni ada masalah keputihan...Mmg rasa sangat tak selesa dan rasa macam tak bersih je badan.


Kebetulan Sally dapat tau pasal FemMist...terus la ambik keputusan untuk cuba...Yela...baik kita cegah daripada nak menderita kemudian hari kan? Sally pun cuba la FemMist....FemMist diformulasikan daripada Dermaxan® (ekstrak kulit buah manggis), ekstrak manjakani dan minyak pati lavender yang mana fungsinya bagi mengekalkan keseimbangan pH optimal di bahagian intim, dan sekaligus memastikan kesihatan vagina yang optimal.

Lagipun botol dia sangat kecil dan mudah dibawa kemana-mana...Letak dalam beg pun takpe sebab memudahkan nak bawak pergi toilet bila-bila masa...


FemMist telah direka untuk melegakan simptom-simptom masalah berkaitan dengan Miss V seperti kegatalan, keradangan, keputihan, bau yang kurang menyenangkan yang membawa kepada rasa tidak selesa.

Antara manfaat lain termasuklah:

• Mengekalkan keseimbangan pH optimal vagina
• Anti-bakteria dan anti-fungus
• Mengatasi masalah keputihan
• Menghilangkan gatal-gatal dan inflamasi
• Kelegaan segera daripada simptom dan ketidakselesaan akibat jangkitan vagina
• Melegakan kegatalan akibat rambut yang tumbuh
• Kesan melecet
• Menganjalkan dan memutihkan
• Selamat dan sesuai untuk semua jenis kulit
• Semulajadi dan berasaskan air, tidak merengsakan

 
Produk ni datang daripada syarikat yang berada di Malaysia dan Syarikat Furley Bioextracts Sdn. Bhd. telah mendapat: -

1. Pensijilan HALAL oleh JAKIM
2. Kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)
3. Kilang mendapat pensijilan HACCP & GMP

So, jangan lupa cuba tau...Wanita kena dapatkan satu....Kalau nak beli? Klik store.furleybio.com/FemMist

Harga : RM48 (35ml).

Facebook : www.facebook.com/furleybio
Instagram : instagram.com/furleybio
Twitter : twitter.com/furleyb
Website : store.furleybio.com

You Might Also Like

3 comments:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!