Korea Musim Luruh 2016 - Namsan Tower

9:00:00 AM Sally Samsaiman 8 Comments



Walaupun kali kedua ke sini, Namsan Tower takkan pernah boleh buat Sally tak terpegun dengan kawasan sekitarnya...N Seoul Tower @ Namsan Tower setinggi 236.7m terletak di atas Gunung Namsan, menawarkan pemandangan panorama bandar Seoul dan kawasan sekitarnya. Walaupun sudah berusia hampir tiga puluh tahun, namun menara ni masih lagi tegak berdiri megah sebagai salah satu mercu tanda bandar Seoul!



Menara ni mmg terkenal dikalangan pelancong...lagi-lagi pasangan kekasih yang nak cinta mereka kekal lama...kenapa..?


Untuk pasangan kekasih sebab mereka nak letakkan tanda cinta mereka, macam biasa la...kuncikan mangga yang tertulis nama kita dan pasangan kemudian buang la kunci dia supaya takde halangan lagi dalam hubungan kita...

Terlalu cliche..?

Tak apa la...sebagai kenangan...Sally letak jugak padlock kat sini...dengan janji yang Sally akan kembali kesini lagi...InsyaAllah!



Macam mana nak kesana, ada 4 pilihan :

BAS, CABLE CAR, KERETA & BAS SEOUL CITY TOUR

Mana nak dapat or macam mana nak naik, korang boleh check kat laman web rasmi N Seoul Tower.

http://www.nseoultower.co.kr

You Might Also Like

8 comments:

  1. Sally ni dgn tengokorak pun nak posing - seram aje kakak tengok hihi...
    Kakak suka tengok scenary di sana - nampak santai sangat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha...Kak Zakie ni..tu konon lama sgt menunggu cinta tak kunjung tiba :P

      Delete
  2. olomokkkk seronaknye dapat p korea...

    ReplyDelete
  3. Kau kunci cintaku di Namsan Tower. Hahahahhaa! Aaa bestnyaaaa 😍

    ReplyDelete
  4. mak ngan akak sy pernah pergi bulan 12 haritu..terketar2 nak naik sbb sejuk sgt..huhu

    ReplyDelete
  5. Bestnye... lokasi feveret leya ni nak ke situ juga

    ReplyDelete
  6. Hensem nyer pakwe tengkorak..kekeke...

    ReplyDelete
  7. dah kali kedua ... mmg jatuh cinta lah tu ... jumpa oppa CNBlue tak ? ... heheheee

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!