Senarai pelakon drama: Hwarang / Hwarang: The Poet Warrior Youth / Hwarang: The Beginning


Senarai pelakon drama: Hwarang / Hwarang: The Poet Warrior Youth / Hwarang: The Beginning | Diam tak diam dah hampir 19hb Disember, yang mana aan menjadi tarikh episod pertama drama ini akan keudara...Sebelum ni, dalam awal bulan Mei yang lepas...Sally dah ade bagi teaser sikit pasal drama ni dalam entri Hwarang : The Beginning, drama Korea terbaru dengan barisan pelakon yang hebat.

Macam yang korang sedia maklum (kalau korang peminat drama Korea), drama ni mengisahkan tentang 4 orang Hwarang (pahlawan terbaik), sekumpulan mereka yang elit dan tinggal dalam zaman kerajaan Silla...Jadinya, cerita ni adalah cerita zaman dulu-dulu laa..Sebab Sally tau ada zaman pemerintahan Silla sebelum Joseon..


Senarai pelakon drama: Hwarang

~ Park Seo-Joon
~ Park Hyung-Sik
~ Minho (SHINee)
~ Do Ji-Han
~ V @ Kim Taehyung (BTS)
~ Go Ara

dan ramai lagi....Lee Kwang-Soo pun akan ada dalam drama ni sebagai pelakon undangan...Cameo la macam biasa...So, sama-sama la kita nantikan episod pertama 19hb Disember ni! Drama ni akan menggantikan slot drama "Sweet Stranger and Me"...

Post a Comment

3 Comments

  1. alamak.. busyra tak tau sbb tak minat korea. hehe

    ReplyDelete
  2. Yes! Siqah nak tengok drama ni. Sekarang siqah follow LOTBS dan Goblin je :D

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!