Monday, August 22, 2016

Terbang dengan helikopter keliling Kuala Lumpur.


Sekarang bukan takat Cinderella je boleh naik helikopter sebab kahwin dengan putera impian dia, atau drama Korea yang pakwe dia mmg lahir-lahir je dah kaya...Korang pun boleh!

YES!

Kita pun boleh naik helikopter nak pusing keliling Kuala Lumpur ni tau...Tak pasti korang ada dengar tak pasal KL SKY TOUR yang menjadi tarikan terbaru di Kuala Lumpur ni...KL SKY TOUR menawarkan perkhidmatan untuk kita teroka bandaraya Kuala Lumpur daripada atas, satu kelainan yang takkan dapat kita lupakan...

Sally dan rakan media yang lain akan menjadi antara orang pertama yang terbang dengan helikopter dan mengikuti KL SKY TOUR...Nanti Sally akan kongsikan lagi dengan korang tentang aktiviti ni okay! Till then!


3 comments:

  1. err...pernah dengar tapi buat buat tak dengar sebab gayat! kekeekee..~

    ReplyDelete
  2. Bestnyaaa! Nanti sally kongsi eh details pasal nie.. Teringin jugak nak naik heli. Hee

    ReplyDelete
  3. nak pergi x nak pergi...tetiba gayat

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!