Happy Birthday Althea! #AltheaTurns1



Wahhhh...Althea dah sambut ulangtahun mereka yang pertama...tak sangka kejap je dah setahun rupanya Althea bertapak di Malaysia...eh, sebelum tu...korang tau tak Althea ini siapa?

Althea merupakan sebuah laman web yang menyediakan pembelian secara atas talian barangan kecantikkan, terus daripada Korea...haaa...kepada peminat KBeauty stuff tu korang kena beli dengan Althea.


Sebagai Duta Kecil Korea (unofficial + perasan je lebih), Sally mmg teruja sebab Sally tak perlu nak ke Korea semata-mata nak membeli barangan yang Sally nak...kalau korang perasan hanya ada beberapa jenama yang telah membuka branch mereka kat Malaysia ni...tapi kalau korang nak tau, kat Korea sana ada 3-4 kali ganda jenama lain yang lebih popular dan lebih berkesan...dan yang paling best sebab korang boleh membeli tanpa perlu jejakkan kaki ke Korea.

Dan Sally sangat excited nak share dengan korang beberapa promosi bonus yang boleh korang dapatkan sempena ulangtahun Althea!

Haaa! Excited ke tidak...?


Birthday Giveaway. Pick 3 Top Sellers for 100% REBATE!Rebate berbentuk "Reward Points" dan tak boleh ditukar kepada wang tunai.
*READ T&C*


Free Goodies for first 1,500 shoppers
Jadi antara 1,500 orang pelanggan yang pertama dan dapatkan goodies barangan bersaiz sebenar tapi ada limit la ye untuk setiap customer...kasi can la jugak orang lain nak dapat jugak.

Antara promosi bonus yang lain, kalau korang membeli dalam tempoh promosi (20th - 31st Julai), korang akan dapat Limited Edition Birthday Box + DIY Party Kit, dan yang paling best lagi..korang boleh join #AltheaTurns1 Instagram Contest untuk melayakkan korang memenangi pelbagai jenis hadiah seperti Macbook Air, Ipad Air 2, iPhone 6S, Galaxy S6 Edge, Canon EOS M10 Selfie Camera, Althea kredit dan hamper kecantikkan daripada Althea yang bernilai KRW10,000,000!

Okay, Sally malas nak cakap banyak...korang sepantas kilat, usha website www.althea.kr. Maklumat lanjut boleh tengok Facebook Althea!

Post a Comment

8 Comments

  1. Banyak dapat barang bestnya

    ReplyDelete
  2. banyaknya hand cream! geram betul bila tengok benda2 yg comel cmniii

    ReplyDelete
  3. Cukup stok hand cream untuk sebulan dua ni. Hehehe :)

    ReplyDelete
  4. Barangnya comel2 😍😍 Suka tengok.

    ReplyDelete
  5. Hye Sally, Mira from Alteha here. So many handcreams, anyways, thank you so much for the post about Althea <3

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!