Kekal cantik dengan kolagen Maria Miracle.

3:57:00 PM Sally Samsaiman 6 Comments


Maria Miracle memilih Hafidz Roshdi sebagai duta produk!

Masih ingat dengan entri yang lepas..? Sally sebenarnya tak ketinggalan untuk mencuba kolagen Maria Miracle ni...Mana la tau kot dapat jadi putih gegebu macam Hafidz Roshdi ke kan..hehehehe...Yela...dah orang bagi peluang untuk cuba, kenapa tidak kan...?

Kalau korang nak tahu, produk makanan tambahan untuk kecantikan ini telah mula berada di pasaran sejak September tahun lepas dan terus mendapat kepercayaan pengguna seluruh negara termasuk pengguna daripada Singapura...how cool is that?



Awalnya Sally rasa yang semua kolagen sama...tapi Maria Miracle ada kelainan mereka yang tersendiri...Maria Miracle merupakan sejenis serbuk kolagen yang mengandungi ekstrak strawberi. Ia terdiri daripada L-Cysteine, Asthaxanthin, Asid Askorbik & L-Arginine yang membantu pencerahan sekata pada keseluruhan kulit sekaligus menjadikan kulit gebu dan bersinar secara semulajadi...

Baru amalkan dalam 7 sachet sahaja Sally dah nampak kelainan pada bibir Sally...bibir Sally mmg jenis yang agak hitam dan tidak merah secara semulajadi macam kebanyakkan perempuan kat luar sana...Kesan ini pun ada ramai yang tegur sebab bila Sally gunakan lipstick yang biasa Sally pakai pun ada yang perasan bila dorang kata bibir Sally nampak "pinkish"..

Mengamalkan Maria Miracle secara konsisten dapat membantu melembut, menegang dan menganjalkan struktur kulit. Ia juga bertindak mengatasi kulit kusam, mengecilkan liang roma, membekalkan tenaga serta mengatasi masalah jerawat. Paling penting, minum air putih sangat la perlu dijadikan tabiat setiap hari...baru la boleh kekal cantik...



Maria Miracle mempunyai banyak kebaikan kerana ianya diperbuat dari esktrak strawberi yang berkualiti tinggi. Kandungan vitamin C yang terdapat dalam buah strawberi lebih banyak berbanding sebiji limau sunkist. Buah strawberi memberikan 94 miligram Vitamin C atau 1.5 daripada keperluan Vitamin C harian.

1. Kaya dengan Antioksidan
- Sebuah kajian ada menyebut buah strawberi menduduki peringkat tertinggi kandungan antioksidan.
- Antioksidan merupakan sebatian yang boleh melindungi sel-sel daripada kerosakan oleh bahan-bahan penimbul kanser.
- Antioksidan bekerja dengan mencegah atau mengganggu proses yang dapat mengarah pada pembentukan sel-sel kanser. Selain itu, antioksidan di dalam strawberi memberikan perlindungan pada hati, dan antiinflamasi.

2. Buah Strawberi juga mengandungi sebatian-sebatian fitokimia yakni asam ellagik, kuersetin, kaempferol, asam fenolat dan antosianin yang diketahui dapat mencegah penggumpalan darah yang menjadi salah satu penyebab serangan jantung atau stroke.

Paling penting, Maria Miracle selamat untuk dinikmati dan dijamin halal selain mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) untuk dipasarkan.



Kalau korang berminat nak tau lebih lanjut, boleh berhubung dengan pihak Maria Miracle sendiri okay..?

Facebook: Maria Miracle
Instagram: @mariamiracleofficial
Telefon:03-41629590 | Fax: 03-41629591 | Hotline: 010-5226202

You Might Also Like

6 comments:

  1. Replies
    1. Hi Madi! Salaam Ramadan Kareem (-o⌒)

      Delete
  2. Replies
    1. Mmg best ni Nani..boleh la cuba..x mahal sgt...

      Delete
  3. kal sally . baru makn 7peket tu pun dh nampak flawless

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha...flawless tu tak laaa..tp struktur kulit mmg ada perbezaan (*^▽^*)

      Delete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!