Bila Sally pakai couple T-Shirts!

11:00:00 AM Sally Samsaiman 11 Comments


Hujan takde, ribut takde...tetiba boleh ada boyfriend pulak Sally ni...Hahahaha...takde laaa...ini saje Sally nak kongsikan benda yang Sally buat bila dah stress sangat...sebenarnya Sally sendiri tak perasan yang Sally pakai baju yang sama dengan dia, warna sama, logo sama cuma ada beza sikit dekat tulisan!


Baju dan anak patung koala ni Sally beli masa ke Melbourne awal bulan lepas...anak patung ni pun dah selamat sampai ke anak buah Sally...Masa ambik gambar ni Sally baru perasan yang baju patung koala tu sama macam baju Sally, pasal tu la bersungguh-sungguh Sally ambik gambar..hihihi

Huihhh! Tetiba rindu pulak kat Melbourne!

You Might Also Like

11 comments:

  1. memang sweet..aah cuma warna tulisan tu je kot yang beza..

    ReplyDelete
  2. comelnyaaa kak sally and koala itu, gerammm~ haha

    neezaohneeza.blogspot.my

    ReplyDelete
  3. Comel ! igtkan akak nak bgtau kitorang jemput makan nasik minyak. hehe

    ReplyDelete
  4. Comelnya baju tu. Nak jugak. hahaha

    ReplyDelete
  5. best nya ...dah macam2 negara Sally pergi ye....mesti banyak pengalaman kan....

    ReplyDelete
  6. Lupa nak kirim koala ari tu....bila sally nak pergi lagi?

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!