Bila Barbie berhijab, manusia pun kalah!

10:14:00 AM Sally Samsaiman 19 Comments


Sally ni nak kata suka scroll Instagram tu tak laaa...tapi kadang-kadang bila ternampak sesuatu yang lain daripada yang lain mmg Sally excited sikit....Semalam Sally jumpa satu IG...Dia jadikan barbie sebagai model dan yang penting semua barbie tu berhijab..hihihi...comel gila kot...terasa macam kenapaaaaaa la barbir pakai hijab boleh jadi se-hijabister sebegini rupa...hahahaha...








Semua cantik? Semua comel kan? Hihihi...Sally mmg suka barbie...dari dulu lagi sampai la mama bagi barbie Sally kat sepupu Sally lepas tu mmg dah tak main dah la...Sally kan agak gempal, comel je badan pasal tu Sally suka tengok barbie..hihihi...

Untul lebih banyak gambar barbie berhijab, korang boleh usha IG : +Hijarbie 

You Might Also Like

19 comments:

  1. betul nyer cantik ! hehehe..sebab patung kan ;)

    ReplyDelete
  2. saya dlu kira penggemar patung barbie...ada koleksi sendiri juga...tp once dah berpindah sy bagi je dgn anak2buah...rasa syg tp let go je la hihi

    ReplyDelete
  3. perghhh lawanyeee... hijabster betul..hihi

    ReplyDelete
  4. Aloh.. Comelnya barbie berhijab. Menutup aurat ^^

    ReplyDelete
  5. Ni kalau anak dara Cikla nmpk ni habissss lah... Hihi

    ReplyDelete
  6. cutenessss overload hahahaha ..

    ReplyDelete
  7. giloo aihh , cantik gila T___T cantikkk sangatttt

    ReplyDelete
  8. Alahai comelnya barbie pakai tudung. Teringin nak buat koleksi barbie hijabista..hii

    ReplyDelete
  9. yeee haritu bila kak sally repost qila terus stalk ahahaha
    sumpah hijabista sgt dgn shawl nya dgn abaya nya amboi betul huhu lawoooo

    ReplyDelete
  10. Anak patung memang cantik gila bila pakai hijab.

    ReplyDelete
  11. Huhuhu nak nangis tengok..comel sangat laaa

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!