Jumpa ubi kayu & kelapa pun boleh gembira.

8:00:00 AM Sally Samsaiman 10 Comments



Boleh tak macam tu...?

Seronok gila bila ada nampak orang jual ubi kayu dengan kelapa parut haaa...padahal bukannya tak biasa makan tapi gembira lepas nampak orang jual...

Harga dia pun takde la mahal mana...just RM1.20 je satu paket ni...

Best jugak laaa...sekali sekala makan benda yang rare macam ni...sedap pun sedap!

You Might Also Like

10 comments:

  1. Sedaaaaaaaaap ! Dah lama xmakan. Nak :D

    ReplyDelete
  2. Banana plantains with coconut? Looks good MashaAllah sister in Islam sweet blog you got here though I don't understand Malay language :) how about adding some English translation for your English readers sister in Islam :) wasalaam from the Philippines :)

    ReplyDelete
  3. sedap nya sis... dh lama sgt x mkn ubi kayu cam ni...

    ReplyDelete
  4. Makanan legend zaman Jepun... Siapa tak gembira kan.. Hehe

    ReplyDelete
  5. sedapnyaaa ubi kayu dengan kelapa. dah lama tak makan. susah nak dapat ni.

    ReplyDelete
  6. bestni makan time petang2, xpon time hujan,,pergh...

    ReplyDelete
  7. oh harga dia affordable jugak ye. penah nampak orang update makan benda ni kat restoran mana entah. disebabkan jarang dijumpai so agak mahal lah.

    ReplyDelete
  8. sedap. bukan selalu boleh jumpa orang jual ni.

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!